Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Ik zou dat laatste nummer wat jou bekend is gebruiken die uit dat screenshot.
Of zoals hier valt te lezen het ID van google play geven
https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-u ... me-Center-" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik dacht hetzelfde en eigenlijk zou dat moeten gebeuren na die FB en Google stappen. Hier is al vanuit de app zelf geen toegang dus dat zal tricky zijn.
Jun 19, 14:32 AEST

Hi Anne,

Thank you for writing us back and letting us know that you're able to get your game progress back.

Please let me share that If the game is not saved on cloud, the progress won't be retrieved If you reinstall the game.

So, I request you to please Use the Cloud to save your game progress in The Sims FreePlay, so that your progress won't be lost.

To make things right for you, I request you to please write us back with the most recent purchase details (Order ID, Date of purchase, Complete Item name), so that we can reimburse you for the same.


Thank you for your patience.

Looking forward for your response.
Regards,
Aakanksha

Na wat heen en weet ge-emaild heb ik mijn game opnieuw verwijderd en geinstaleerd. Ik heb nu een leeftijd van 20 ingevuld en ik kan weer in de cloud e.d. Ik had alleen maar data van 32 weken geleden en toen was ik nog maar in level 14 dus ik mis heel veel vooruitgang. Wat word er bedoeld met purchase details want ik heb nog nooit iets met geld in de store gekocht.
Je bericht roept bij mij nogal gemengde gevoelens op.

Vreselijk balen dat je zoveel bent kwijtgeraakt en dat het allemaal zo lang heeft geduurd.
Wel weer fijn dat je eindelijk toegang hebt tot de Cloud om je spel in het vervolg op te kunnen slaan en nu ook sociale taken bij buren kan uitvoeren waardoor je gemakkelijker SP's bijeen kan krijgen. Respect dat je zo volhoudend bent geweest, de meesten zouden al lang zijn afgehaakt.

Maar omkijken heeft nu niet veel zin. Meer was kennelijk niet haalbaar en uiteindelijk is het toch essentieel dat je die toegang tot de cloud hebt.

De purchase details (Order ID, Date of purchase, Complete Item name) hebben alleen betrekking op spullen die je met echt geld gekocht hebt. Je kan dus aangeven dat je geen spullen gekocht hebt in hun online store.

Ik vraag me nu wel af of dat het enige is wat ze compenseren, want ze spreken in deze mail niet over al het andere dat je kwijt bent geraakt.
Dat wordt even afwachten dus, maar eerder schreven ze duidelijk dat ze je zouden compenseren voor "alle voortgang die je kwijt zou raken". Al heb ik nooit begrepen hoe ze dat denken te doen.
Ik hoop niet dat dat een communicatiefout is, want dan hebben ze die "compensatie" vooraf te mooi voorgespiegeld.

P.S. Als je wil, kun je me een vriendenverzoek via Facebook sturen (Facebooknaam Sim Plist). Mijn perceel naast het buurtcentrum heb ik speciaal ingericht voor buren om sociale taken te vervullen. Je kan dan in elk geval alvast je SP's opkrikken.
He wat jammer alles is goed uitgelegd. Geen aanvulling nodig. Ik meen ook gelezen te hebben dat ze met je vooruitgang konden helpen. Dus je stadsnivo op het goede niveau zetten etc.
Ik heb een mailtje terug gekregen dat ik een lijstje moet maken met alle missende dingen. Ik denk dat ze me dit dan terug kunnen geven maar het is wel jammer van mijn zelfgemaakte gebouwen.

Update: Het wordt al een lange lijst... heb veel gedaan deze 32 weken.
Ja, inderdaad erg jammer. Hopelijk lukt het je op termijn wel weer om het opnieuw op te bouwen.

Het zal wel niet gemakkelijk zijn om zo'n lijst uit het hoofd samen te stellen. Hopelijk heb je in het verleden nog wat schermafbeeldingen gemaakt, dan kun je misschien nog een en ander terugzien.
In elk geval lijkt Firemonkeys zijn best te doen om je nog zo goed mogelijk tegemoet te komen.
Ik ben al een tijdje bezig en het gaat best lekker. ik weet wel welke gebouwen ik heb gehad, en met wat lijstjes van missie en evenementen kan ik ook wel herinneren welke ik heb gedaan en welke niet. Het YouTube account Make2 is ook wel handig dus dit gaat allemaal prima. Ik ga denk ik het spel nog een dag of 2 spelen en dan hoop ik wel te weten wat ik allemaal mis. Als ik mijn voortgang terug heb ga ik weer lekker aan de slag met o.a de nieuwe update en nieuwe huizen.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10