Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Galdor » 29 aug 2017, 09:32 schreef:
JanyJany » 29 aug 2017, 08:05 schreef:Hallo, ik moet een steunkolom kopen voor een missie. Ze zeggen in woonwinkel en bij decoratie, maar kan niet vinden. Iemand een idee?

Dat lijkt wel te kloppen, sommige items zijn pas vanaf een bepaald nivo beschikbaar maar dat zou er dan bij moeten staan.
Afbeelding

Ik wil even melden dat ik ook geen steunkolom heb in mijn "decoraties tab".
Ik ben level 44
Maar speel op Android. Misschien is het dat?
Gelukkig een weektaak. Anders kost het weer toen "geeltjes" om de taak op te ruimen...

Advertentie

1 van mijn sims is politieagent, en ik moet de badge verdienen waarbij je 2 belangrijke sims helpt, maar ik weet niet hoe je ziet of het een belangrijkw sim is of niet, kan iemand vertellen hoe je dat ziet?
Ik heb sinds vorige week een nieuwe gsm. De vorige was een windows phone en de nieuwe een samsung, dus het spel kon ik helaas niet mee overnemen. Helemaal op nieuw dus! Maar goed, zo erg vind ik het niet.

Wel heb ik een vraag : normaal krijg je toch een viervoeter aan het begin vh spel ? Ik heb deze nu niet gekregen. Is dit veranderd, of gaat er wat mis bij mij ?
PinkLadyKirsten » 11 dec 2017, 09:06 schreef:Ik heb sinds vorige week een nieuwe gsm. De vorige was een windows phone en de nieuwe een samsung, dus het spel kon ik helaas niet mee overnemen. Helemaal op nieuw dus! Maar goed, zo erg vind ik het niet.

Wel heb ik een vraag : normaal krijg je toch een viervoeter aan het begin vh spel ? Ik heb deze nu niet gekregen. Is dit veranderd, of gaat er wat mis bij mij ?

Hoi, dat kreeg je vroeger inderdaad wel maar sinds een paar jaar niet meer.
Galdor » 11 dec 2017, 18:31 schreef:Opzich als je de spel voortgang via facebook had gekoppeld zou je dit ook vanuit de cloud moeten kunnen terugzetten zelfs bij switch van ios naar android of windowsphone naar ios of android.

Daar zat het probleem nu net. Met mijn vorige phone kon ik niet linken aan facebook. Enkel aan xbox gamehub. Maar maakt niet uit, nu kan ik eindelijk ook de nieuwe updates krijgen, want windows phone werd niet meer ondersteund en kreeg dus geen updates. In het begin wel even ongeduldig omdat ik nog niet zo veel sims heb om veel taken tegelijk uit te voeren :p Baby's maken duurt zo lang :p
3 dagen bezig terug, en toch al aan level 12 en missie 5 :) Gaat lekker
Vergelijkbare onderwerpen Statistieken Laatste bericht
Sims Freeplay niet speelbaar
door booklover2005 23 aug 2017, 13:30 De Sims Freeplay Algemeen
3 Reacties
491 Bekeken
door booklover2005
26 aug 2017, 15:53
KLAAR MET THE SIMS FREEPLAY
door xveertjeschipper 21 dec 2016, 20:30 De Sims Freeplay Algemeen
6 Reacties
1754 Bekeken