Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Elizaa2016 » 19 jul 2017, 10:26 schreef:Het is jammer dat je je Sims niet make up en een tatoeage kunt geven. Of weet iemand hoe dat wel moet?
Hij pakt er maar één van de twee helaas.

Zover ik weet vallen make-up en tatoeage's onder 1 noemer binnen Freeplay dus het zal het één of het ander zijn tot het word losgekoppeld.
Galdor » 19 jul 2017, 11:32 schreef:
Elizaa2016 » 19 jul 2017, 10:26 schreef:Het is jammer dat je je Sims niet make up en een tatoeage kunt geven. Of weet iemand hoe dat wel moet?
Hij pakt er maar één van de twee helaas.

Zover ik weet vallen make-up en tatoeage's onder 1 noemer binnen Freeplay dus het zal het één of het ander zijn tot het word losgekoppeld.

Jammer!
Vraagje: Ik heb soms als een Sim in een buurstad is,dat als de opdracht is voltooid, de Sim uit zichzelf weg gaat naar zijn eigen stad terug. Kan er dan op klikken om te laten blijven,maar dat heeft geen nut,wat er gebeurd dan niks.
Anderen die dit herkennen?
Inderdaad zonder de opdracht naar huis te gaan gaat hij of zij gewoon. Het zou met het aantal sims op die plek te maken kunnen hebben. Dus dat er met de bezoekende sims er 11 op het perceel zijn en dat de bezoeker daarom zelf weggaat na beëindiging van de opdracht.
Vraagje, zie foto.

Dat geld,waar je je opslag mee kan vergroten,kan je daar iets mee?
Ik hoef niet meer te vergroten,maar kan niet bij dat geld.
Producten kan je verkopen voor geld,maar het geld om de opslag mee te vergroten word steeds meer zonder dat je erbij kan. :(
Afbeelding
Elizaa2016 » 12 aug 2017, 20:58 schreef:Vraagje, zie foto.

Dat geld,waar je je opslag mee kan vergroten,kan je daar iets mee?
Ik hoef niet meer te vergroten,maar kan niet bij dat geld.
Producten kan je verkopen voor geld,maar het geld om de opslag mee te vergroten word steeds meer zonder dat je erbij kan. :(
Afbeelding

je kan het bewaren voor markt evenementen aangezien ze daar soms ook dat geld voor vragen...
kan ook zijn dat dit een fout is in het spel... ik heb dit namelijk ook bij mijn ziekenhuis...

meer zou ik niet weten...
Indien nodig gebruiken om extra grondstoffen te kopen zoals hier voor het ziekenhuis heb je de grondstoffen niet speciaal meer nodig of in iedergeval die muntjes niet dan kan je deze methode eventueel gebruiken om ze om te zetten in simoleons door de grondstoffen te verkopen.
Afbeelding
Vergelijkbare onderwerpen Statistieken Laatste bericht
Baby's in de Sims Freeplay
door DonutRichje 13 nov 2016, 09:50 De Sims Freeplay Algemeen
2 Reacties
2758 Bekeken
door Mydwryl
18 nov 2016, 00:43
Zwembad verwijderen sims FreePlay
door Simsmeisje_ 01 mei 2017, 18:29 De Sims Freeplay Algemeen
1 Reacties
234 Bekeken