Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
dennis0030 » 14 mei 2017, 18:38 schreef:Kan je je sims en dus je missies op pauze zetten als je een poosje weinig tot geen wifi hebt zoals vakanties en dus niet kan spelen? de missies gaan bij mij tot nu toe automatisch verder en ik wil de "binnen de tijd" beloningen niet mislopen.

Helaas niet. Eenmaal begonnen zal je het afmoeten maken binnen de tijd of accepteren dat het niet lukt en je bepaalde beloningen misloopt.

Advertentie

dennis0030 » 15 mei 2017, 23:37 schreef:Thanks voor het reageren. neem aan dat je ook niet kan uitzetten dat de volgende missie automatisch komt? Dat ik mijn sims op pauze zet zodra ik missie heb gehaald en de volgende pas komt zodra ik sims weer opstart?

Op pauze zetten kan gewoog weg niet. Niet in de letterlijke zin, je zou ze op overwinteren kunnen zetten dus in bed stoppen tot je weer kan spelen. Missies worden gestart door gebeurtenissen. Eindigen missie a start missie b of het behalen van het juiste level.
dennis0030 » 15 mei 2017, 23:37 schreef:Thanks voor het reageren. neem aan dat je ook niet kan uitzetten dat de volgende missie automatisch komt? Dat ik mijn sims op pauze zet zodra ik missie heb gehaald en de volgende pas komt zodra ik sims weer opstart?

Ik heb het met 1 sim uitgetest na 1 week niks doen heeft deze bijna alle balkjes rood
Dus mijn voorgaande tip zou het beste zijn. Stop ze allemaal in bed de tijd is niet zo van belang want de klok van het verouderen en dergelijke gaat pas weer lopen als je ze op laat staan.
Lijken wel verpleegsters in ieder geval sim ziekenhuis kledij. Nog nooit gehad. Osiris is wel buitenaards maar niet 'vreemd' zoals jij het bedoeld.
Hoi!
Ik krijg een nieuwe telefoon, zonder SIM kaart dus moet ik die van mijn oude telefoon er in doen. Op mijn oude telefoon heb ik de Sims freeplay en ik ben daar al heel ver en ik heb veel LP. Ik zou het dus niet graag op nieuw hoeven doen, daarom een vraagje voor jullie: als ik mijn SIM kaart van mijn oude telefoon met de sims freeplay in mijn nieuwe telefoon doe, heeft hij dan alles onthouden? (Niveau, LP, huizen enz.) alvast bedankt!!!
Guaira :D
Guaira » 28 mei 2017, 09:12 schreef:Hoi!
Ik krijg een nieuwe telefoon, zonder SIM kaart dus moet ik die van mijn oude telefoon er in doen. Op mijn oude telefoon heb ik de Sims freeplay en ik ben daar al heel ver en ik heb veel LP. Ik zou het dus niet graag op nieuw hoeven doen, daarom een vraagje voor jullie: als ik mijn SIM kaart van mijn oude telefoon met de sims freeplay in mijn nieuwe telefoon doe, heeft hij dan alles onthouden? (Niveau, LP, huizen enz.) alvast bedankt!!!
Guaira :D

Het werkt iets anders. Jou sim kaart staat er los van. Tenzij je een SD geheugenkaart bedoeld. Via wifi zou je het zelfs op je oude telefoon kunnen blijven spelen.
Dit zou je moeten doen, kort voor je de nieuwe telefoon gaat gebruiken je spel voortgang opslaan in de cloud. Dan de app op je nieuwe telefoon installeren en je spel voortgang terug zetten uit de cloud.
Vergelijkbare onderwerpen Statistieken Laatste bericht
Re: De Sims Freeplay vraag en antwoord
door evert pierik 11 jul 2016, 15:23 De Sims Freeplay Algemeen
8 Reacties
1675 Bekeken
door Kjk
13 jul 2016, 08:24
Sims freeplay op de laptop
door adriennn 03 jul 2016, 10:35 De Sims Freeplay Algemeen
4 Reacties
2448 Bekeken
door adriennn