Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hee

Ik moet een missie doen van films beoefenen in een stad van je buren.
Maar geen een van mijn buren heeft een camera mag ik dit misschien in een van jullie stad doen ik ben geregristeerd met facebook ( kairavandalen) : :lol:

Advertentie

Op de afbeelding staat wat je zoekt, ik heb even in Nog een Simstad gekeken maar daar lag er geen dus je zou eventueel via facebook aan 1 van je buren kunnen vragen om een stapeltje tijdschriften neer te leggen.
Afbeelding
Misschien kun je Kaira hiervoor motiveren door een camera voor haar te plaatsen :)

Vergeet niet om na het plaatsen van een voorwerp voor je buren, de voortgang van je spel even in de cloud op te slaan. Anders kan het, met een beetje pech, wel een week duren voordat de veranderingen voor je buur zichtbaar zijn.
Sim Plist schreef:Misschien kun je Kaira hiervoor motiveren door een camera voor haar te plaatsen :)

Vergeet niet om na het plaatsen van een voorwerp voor je buren, de voortgang van je spel even in de cloud op te slaan. Anders kan het, met een beetje pech, wel een week duren voordat de veranderingen voor je buur zichtbaar zijn.

Ik heb er wel tijdschriften liggen mn facebook is kairavandalen
kairavandalen » 28 feb 2018, 13:23 schreef:Hee

Ik moet een missie doen van films beoefenen in een stad van je buren.
Maar geen een van mijn buren heeft een camera mag ik dit misschien in een van jullie stad doen ik ben geregristeerd met facebook ( kairavandalen) : :lol:
Ik heb je zojuist een uitnodiging gestuurd :D