Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Mijn zoon speelt Sims freeplay op Android. Hij wil aanmelden via Facebook maar het spel blijft aangeven dat er geen social netwerk is.
Kan iemand ons de oplossing geven ?

Alvast bedankt

Advertentie

Als bij het installeren van Sims Freeplay een leeftijd is ingesteld die lager is dan 16 jaar, kan er via Facebook geen verbinding worden gemaakt. Dit is een soort "kinderslot".

Mogelijke oplossingen in dat geval:

- Het spel opnieuw installeren en dan een leeftijd instellen van 16 jaar of hoger. Om te verhinderen dat alle voortgang verloren gaat, zal het spel eerst opgeslagen moeten worden. Ik heb de instructies hiervoor zojuist beschreven bij het onderwerp "Buren voor de Sims FreePlay".

- Gebruik maken van "Google Playgames" in plaats van Facebook. In dat geval zullen er ook buren gevonden moeten worden die via "Google Playgames" spelen. Hier heb ik zelf verder geen ervaring mee, maar ik heb de indruk dat de meesten via Facebook spelen, dus daar zou ik de voorkeur aan geven.
Sim Plist » 27 feb 2018, 23:02 schreef:Als bij het installeren van Sims Freeplay een leeftijd is ingesteld die lager is dan 16 jaar, kan er via Facebook geen verbinding worden gemaakt. Dit is een soort "kinderslot".

Mogelijke oplossingen in dat geval:

- Het spel opnieuw installeren en dan een leeftijd instellen van 16 jaar of hoger. Om te verhinderen dat alle voortgang verloren gaat, zal het spel eerst opgeslagen moeten worden. Ik heb de instructies hiervoor zojuist beschreven bij het onderwerp "Buren voor de Sims FreePlay".

- Gebruik maken van "Google Playgames" in plaats van Facebook. In dat geval zullen er ook buren gevonden moeten worden die via "Google Playgames" spelen. Hier heb ik zelf verder geen ervaring mee, maar ik heb de indruk dat de meesten via Facebook spelen, dus daar zou ik de voorkeur aan geven.
Notitie buren via google play games dit werkt niet voor iedereen. Dat heeft te maken met de periode waarin je een G+ account hebt gemaakt. Voor Android is de ondersteunde weg eigenlijk alleen facebook. Voor Ios(apple) werkt nog wel spelers via gamecenter toevoegen.