Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik heb een vraagje

Ik heb sinds kort een baby. Hij wil nu alleen niet uit de wieg. De wieg staat op een plek waarbij de sims erbij kunnen. En de ouders zijn al goed bevriend met de baby. Er komt alleen niet bij te staan 'baby uit wieg pakken.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Groetjes Veerle

Advertentie

Hoi,

Ik zou in elk geval even proberen de wieg te verplaatsen. Bij voorkeur naar een plek waar de wieg aan alle kanten benaderbaar is. De baby verplaatst hierbij met de wieg mee.

Als het dan wel lukt om de baby uit de wieg te halen, kun je nog eens proberen de wieg weer terug te plaatsen naar zijn oorspronkelijke plek. Let er op dat de groene pijl van de wieg naar een plek wijst die nog vrij is, anders moet je de wieg draaien.
Nog even een paar toevoeging die me te binnen schoten:

- Let erop dat je precies op de baby klikt en niet net ernaast op de wieg.
- Zorg ervoor dat de baby niet slaapt, anders kun je hem/haar niet oppakken.

Als het nog steeds niet lukt om de baby uit de wieg te krijgen, ga dan naar een ander perceel en roep de baby (met de "fluit"). Hij zou dan uit de wieg op het nieuwe perceel moeten aankomen.
Heb je de missie Nanny weet raad algedaan? Op basis van de omschrijving denk ik van niet. Je kan een baby pas oppakken na deze missie.
/viewtopic.php?f=48&t=1224" onclick="window.open(this.href);return false;
Nee, het is een missie die je vanaf niveau 10 kan starten vanuit het park.
Klik even op de link die Galdor gaf, dan zie je meteen een handige afbeelding erbij.