Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Blijft erg vreemd.
Vroeg of laat ga je die opdracht weer opnieuw krijgen, dus ik weet niet of je met overslaan op de langere termijn iets oplost.
Als je wil en de opdracht niet al hebt overgeslagen, kun je het in mijn stad ook eens proberen, die spiegel moet zeker werken.

Mijn spiegel kun je vinden op het perceel naast het buurtcentrum, Facebooknaam Sim Plist.
Voor alle zekerheid:
Je volwassen Sim dient wel in dezelfde ruimte te zijn als waar de spiegel hangt. Misschien heb je eerst wat huizen doorzocht en toen je een spiegel vond, vergeten je Sim over te hevelen?
Die toespraak oefenen werkt alleen met een sim die Politicus als baan heeft zover ik weet niet met elke sim.
Sim Plist » 30 jun 2018, 15:33 schreef:Blijft erg vreemd.
Vroeg of laat ga je die opdracht weer opnieuw krijgen, dus ik weet niet of je met overslaan op de langere termijn iets oplost.
Als je wil en de opdracht niet al hebt overgeslagen, kun je het in mijn stad ook eens proberen, die spiegel moet zeker werken.

Mijn spiegel kun je vinden op het perceel naast het buurtcentrum, Facebooknaam Sim Plist.
Heb je toegevoegd op een account voor dit spel
Duchess Simfreeplay
Ik heb die opdracht vaker uitgevoerd met een Sim die geen Politicus is, dus dat mag geen probleem zijn.
Bij sociale opdrachten hoef je alleen bij hobby's rekening te houden met de hobby van je Sim (en anders krijg je eerst nog een waarschuwing dat je opgedane ervaring verloren gaat als je toch doorgaat). Bij beroepen daarentegen kun je iedere volwassen Sim zonder probleem gebruiken.

Ik vraag me nog af of er voorwerpen zijn die misschien een spiegel bevatten maar niet werken voor deze opdracht. Anders weet ik het ook even niet meer, dan lijkt het een bug.

Ik heb je vriendenverzoek zojuist geaccepteerd, je kan het even proberen of het nu wel lukt.
Sim Plist » 30 jun 2018, 18:32 schreef:Ik heb die opdracht vaker uitgevoerd met een Sim die geen Politicus is, dus dat mag geen probleem zijn.
Bij sociale opdrachten hoef je alleen bij hobby's rekening te houden met de hobby van je Sim (en anders krijg je eerst nog een waarschuwing dat je opgedane ervaring verloren gaat als je toch doorgaat). Bij beroepen daarentegen kun je iedere volwassen Sim zonder probleem gebruiken.

Ik vraag me nog af of er voorwerpen zijn die misschien een spiegel bevatten maar niet werken voor deze opdracht. Anders weet ik het ook even niet meer, dan lijkt het een bug.



Ik heb je vriendenverzoek zojuist geaccepteerd, je kan het even proberen of het nu wel lukt.
Ja nu doet die het wel, had een grote spiegel nodig!
Heeeel erf bedankt!!