Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Lottieeee schreef:Hoi,
ik heb op de cloud gedrukt, maar er komt altijd dat er geen sociale netwerken verbonden zijn, maar als ik dan kijk bij instellingen staat er dat alle netwerken verbonden zijn.
Weet je misschien hoe ik dit kan oplossen?
Misschien wel, volg de instructies van Galdor :lol:

Laat ook even weten of het een tablet is met IOS besturingssysteem (Apple) of Android besturingssysteem en of je bij het installeren van De Sims Freeplay een leeftijd lager dan 15 jaar hebt ingesteld.

Zeg gerust als je iets niet begrijpt, iets niet weet of niet kan vinden.

Advertentie

Ik zit al een tijdje vast op de missie om gitaar te spelen bij de buren. Ik heb alles al geprobeerd, tiener, volwassen sim, muzikant,... bij verschillende buren en gitaren maar niets lukt... :-(
Kan iemand mij helpen aub?
De opdracht lukt alleen met een volwassen Sim...en een gitaar voor volwassen Sims. De gratis Toyota gitaar bijvoorbeeld.

Er zijn verschillende gitaren die niet voor volwassenen geschikt zijn, maar die kan een volwassen Sim dan ook niet gebruiken.
Als het met deze info niet lukt: je kan me altijd uitnodigen via Facebook (FB naam: Sim Plist).

Edit: O, ik zie dat we al buren zijn :D . De gitaar die je vindt op het perceel naast het buurtcentrum, binnen, direct naast de deur, zou moeten werken.
Hoi hoi,

Ik zit vast bij mijn sociale taak.

Een Sims moet een toespraak oefenen voor de spiegel bij mijn buren. Ik heb een buur gevonden met een spiegel, maar wat moet ik dan doen?