Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Houtbewerken kan met een volwassen Sim bij de buren in het buurtcentrum, de eerste verdieping.
Als je een van de drie houtbewerkingstafels aanklikt, krijg je vanzelf een keuze-optie te zien. Het is de kortste optie van de twee (5 uur).

Als geen van je buren het buurtcentrum gebouwd heeft, kun je altijd nog gebruik maken van de buur "Nog een Simstad". Die heeft in elk geval een buurtcentrum.
Hoi,

Als je al buren hebt, zou je ze kunnen vragen of ze een veilingpodium hebben en zo ja, waar die staat (of zelf alles afzoeken).

Heeft geen van je buren een veilingpodium, dan zal je nieuwe buren moeten zoeken (of je buren proberen te motiveren er een te kopen). Er is een apart burentopic waar je een oproep kan plaatsen of kan reageren op een oproep:

Buren voor de Sims FreePlay

Als je een oproep plaatst, zet er dan wel bij of je via Facebook speelt, via Gamecenter of Google Play Games en onder welke naam iemand je kan vinden.
Hoi,

Jazeker, dat kan.
Als je via Facebook buren wil toevoegen, is het wel belangrijk dat je bij het installeren van het spel een leeftijd van minimaal 15 jaar hebt ingevoerd. Anders zul je een herinstallatie moeten overwegen (voortgang eerst in de cloud opslaan!)
Er zijn ook alternatieven, ze staan o.a. in dit topic genoemd (zie post 18340 bij vraag 2).

Laat even weten als je ergens vastloopt.
[quote="Sim Plist » 24 maart 2018, 15:27"]Hoi,

Jazeker, dat kan.
Als je via Facebook buren wil toevoegen, is het wel belangrijk dat je bij het installeren van het spel een leeftijd van minimaal 15 jaar hebt ingevoerd. Anders zul je een herinstallatie moeten overwegen (voortgang eerst in de cloud opslaan!)
Er zijn ook alternatieven, ze staan o.a. in dit topic genoemd (zie post 18340 bij vraag 2).

Laat even weten als je ergens vastloopt.[quote="Sim Plist"]

Hoi,
ik heb op de cloud gedrukt, maar er komt altijd dat er geen sociale netwerken verbonden zijn, maar als ik dan kijk bij instellingen staat er dat alle netwerken verbonden zijn.
Weet je misschien hoe ik dit kan oplossen?
Bij welke instellingen kijk je dan? Die van je tablet of van freeplay. Als je op het slotje klikt dus het icoon onder de cloud wat zie je daar?