Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo,

Sinds een week of twee speel ik Sims Freeplay en ben nu al hartstikke verslaafd :shock:. Ik heb echter wat vraagjes.

Ik moet een missie doen bij mijn buren (o.a. Gitaar oefenen en houtsnijwerk). Ik heb beide gevonden in de stad van een buur maar als ik er op klik verschijnt er boven mijn sim een stopteken, weten jullie wat dit betekend?

En nog een vraagje, is het mogelijk om buren toe te voegen zonder ze op Facebook te connecten?

Bedankt alvast!

Advertentie

Hoi,

Voor deze opdrachten is een volwassen Sim nodig. Zou het kunnen zijn dat je een tiener of jonge Sim probeert te gebruiken?

Ik ben niet echt thuis in andere methodes dan Facebook, maar dit is in het kort wat ik er over heb kunnen vinden (als de informatie tenminste nog klopt):

Voor Apple producten is er Game Center als alternatief, voor Android is het alternatief Google Play Games.
Ik weet niet of je twee methodes naast elkaar kan gebruiken of hoe je een en ander bij Game Center of Google Play Games instelt.
Je zal wel buren moeten zoeken die ook dezelfde methode gebruiken (dus als je Game Center gebruikt kun je alleen buren hebben die dit ook gebruiken).

Maar misschien dat anderen hier meer over weten.
Vergelijkbare onderwerpen Statistieken Laatste bericht
Sociale taken bij de buren
1, 2 door Paola 18 apr 2017, 14:57 De Sims Freeplay Algemeen
10 Reacties
2853 Bekeken
door Elektricia
08 dec 2017, 06:34
Sim vast bij de buren.
door Doggieman 07 apr 2017, 11:35 De Sims Freeplay Algemeen
8 Reacties
1455 Bekeken
door Galdor