Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik vroeg me af of meerdere mensen dit hebben opgemerkt en of jullie weten wat de oplossing hiervoor is.
Als ik ramen in een hoek wil plaatsen lukt het soms de eerste keer. Maar als ik een raam verplaats dan kan ik t niet meer terugplaatsen ondat t in een hoek van een huis is en tegen een andere raam komt? Ik wil graag heel dit stuk vol ramen. Ik had het eerst maar toen ik perongelijk een raam verplaatste kreeg ik het niet meer terug :?:

Advertentie

Ik probeer screenshots te plaatsen maar t lukt niet. Bestanden te groot! Ik hoop dat iemand me snapt
Sommige voorwerpen zijn inderdaad lastig te plaatsen, met ramen heb ik ook vaker zitten prutsen.
Vroeg of laat lukt het me altijd wel, door in- of uit te zoomen en/of het zicht wat te draaien. Maar ik heb geloof ik nog geen ramen helemaal in een hoek geplaatst, of tegen elkaar aan geplaatst.

Misschien kun je het raam wel selecteren als je het andere raam dat er tegenaan zit, eerst in de inventaris plaatst?

De plaats waar je moet klikken om het juiste voorwerp geselecteerd te krijgen, kan zich soms erg nauw komen heb ik gemerkt. Dat kan misschien net op een andere plek zijn dan je verwacht, bijv. niet in het midden maar aan de rand (omdat je anders weer net een ander voorwerp aanklikt dat in de buurt zit).
Echt onder een hoek plaatsen is echt geluk hebben. Tot nog toe is mij dat niet gelukt. Bij kant en klaar woningen waar dit zo is laat ik dat meestal zo want zdra je gaat verplaatsen krijg je het nooit meer zoals het was. Heel mischien kan het ook met de vorm van de ramen te maken hebben.
Ik heb dit vandaag even zitten uitproberen, maar volgens mij wordt het eenvoudigweg niet toegestaan om twee ramen tegen elkaar in een hoek te plaatsen. Het tweede raam dat je probeert te plaatsen, krijgt dan een rode kleur krijgt als teken dat er iets in de weg zit. En dat "iets" blijkt het andere raam te zijn, want als je die weghaalt lukt het wel.
Hetzelfde geldt trouwens voor twee schilderijen die je in een hoek probeert te plaatsen.

Ik heb zelf geen kant- en klaarwoningen kunnen vinden waarbij 2 ramen in een hoek tegen elkaar aan geplaatst zijn, steeds zit er net een leeg hokje tussen. Mochten die toch bestaan, dan hebben de spelmakers kennelijk andere 'tools' om een huis te maken. Die zou ik dan inderdaad niet gaan verplaatsen, want dat krijg je waarschijnlijk niet meer teruggeplaatst. De 'tools' die in dit spel zitten, lijken het in elk geval niet toe te laten.