Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi allen,

Ik heb een vraagje aan jullie:ik zag via Play Store,The Sims 4 staan en ik wil dat op m'n mobile gaan spelen. Maar nu de vraag:kan ik die Sims 4 op m'n mobile spelen en downloaden? En...ik zal t leuk vinden als ik Sims 4 kan spelen op m'n mobile en dat ik t ook gratis kan downloaden. Want...ik had m geprobeerd,maar kreeg wat anders...Ik hoor t graag,alvast bedankt

Grt,

Advertentie

Dan heb ik slecht nieuws voor je, dit zijn apps met hints en tips NIET het spel zelf. Als je een meer met sims 4 vergelijkbaar spel wil spelen moet je wachten tot de lancering van De Sims Mobile https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-mobile" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoi,

Dat begrijp ik,maar heb net ff bij die site gekeken,wat je net stuurde en heb gelijk m'n nr,geboortedatum ingevuld en waar ik vandaan kwam. Het zal leuk zijn als t ook op je mobile kan. Maar ik wacht rustig af

Grt,
Hoi allen,

Ik had op de site van wanneer The Sims 4 uitkwam. Daar had ik m'n nr,geboortedatum en land ingevuld en wanneer komt de The Sims 4 uit? Weet iemand dat? Dan kan ik t op m'n mobile spelen ooit.

Grt,
De sims4 komt NIET ik herhaal niet beschikbaar voor mobiel. De versie waar je de gegevens hebt ingevuld komt ergens begin 2018 uit volgens de laatste gegevens.