Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik heb een vrij groot probleem. Ik heb niet zo'n hele goede telefoon en sinds een paar weken kan ik geen Freeplay meer spelen. Als ik het spel opstart staat er dat ik niet kan spelen omdat het spel 55 MB nodig heeft om te updaten en te draaien. Het zou moeten kunnen, want ik heb nog meer dan vier gigabyte vrij op mijn telefoon en Freeplay staat volledig op mijn telefoon, niet op mijn sd-kaart. Mijn sd-kaart zit trouwens wel vol, maar dat is ie al langer. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Alvast bedankt!
PS: Mijn bff zei dat ik misschien kon proberen of ik het kon verwijderen en opnieuw installeren. Ik heb een google play account en mijn Sims is daar sowieso mee verbonden, maar ik heb nog nooit mijn game opgeslagen in de cloud. Weet iemand misschien of ik mijn game terugkrijg als ik hem opnieuw installeer?

Advertentie

Mijn probleem is inmiddels nog groter, want ik probeerde het spel te updaten en nu kan het niet verder updaten om de één of andere reden.
Cloud opslag gaat meestal automatisch. Bij een herinstallatie is eerst opslaan in de cloud wel slim. Als je het spel verwijderd en herinstalleerd zou je gewoon verder kunnen gaan waar je bent gebleven.