Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik moet bij de missie verbouwingen voor meerdere verdiepingen 200.000 simsdollars geven om de buurtcentrum te bouwen..
Ik heb maar 13.000 simdollars en ik krijg maar geen manier gevonden om meer te krijgen dan te werken en te planten... de missie gaat op tijd dus ga al geen beloning meer krijgen binnen de tijd..
Iemand ideeën om snel en veel geld te krijgen...?

Advertentie

Heb je een auto? Dat leverde mij toen snel geld op. Per 3 min krijg je ongeveer 250.. alleen wel veel tijd investeren..
Ik snap het zelfs niemeer... ik ben level 18 en heb toch totaal niks.. heb 1 huis fatsoenlijk gemeubileerd en de rest heeft zelfs geen muren meer.. heb zoveel verkocht om mijn missies te kunnen volbrengen ik kan niks meer verkopen dus kweet echt niet hoe k aan 200.000 ga komen ... :'c
Door met een auto rondjes te rijden kan je bonus simoleons verzamelen. Ik neem aan dat je niet heel veel simoleons hebt uitgegeven aan huizen? Want als je alles verkoopt krijg je maar 10% van de aankoopwaarde terug.

Ik wou zeggen koken of bakken maar daarmee heb je niet zo snel 200.000 simoleons.
Dus ik durf het helaas niet te zeggen. Behalve de week en sociale taken te doen en de dingen die je al doet.
Na heeeeel veel koken, werken en simdollarkiemplantje uiteindelijk toch 200.000 gehaald.. :) bedankt voor de tips allemaal
Inderdaad helemaal dat plantje vergeten, en de filmpjes kijken via de krant.
Super dat het je gelukt is.
Galdor » 17 aug 2017, 00:50 schreef:Inderdaad helemaal dat plantje vergeten, en de filmpjes kijken via de krant.
Super dat het je gelukt is.
Ja idd ook veel filmpjes gekeken via de krant.. had een rare beeld gekregen en die kon k verkopen voor 5.000 ;)