Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Ik gebruik alleen Facebook, als je wil proberen om het via deze methode aan de praat te krijgen, kan ik wel proberen je daar stap voor stap mee te helpen.

Je zal dan in de eerste plaats via Facebook bevriend moeten zijn met iemand die actief de Sims Freeplay speelt. Als je twijfelt of dit het geval is, kun je mij eventueel een uitnodiging sturen via mijn Facebookpagina (Facebooknaam Sim Plist). Zodra ik die accepteer, zou je mij als buur moeten kunnen zien. Je kan dit bijvoorbeeld nagaan door in het stadsoverzicht op de partyboot te klikken.

Als dat niet werkt, laat dan even weten wat je precies wel of niet ziet als je op de partyboot klikt.
Kijk in dat geval ook even in het menu van het spel (3 puntjes) en klik even op het slotje. Staat Facebook daartussen en ben je ingelogd?
Ik heb je een uitnodiging gestuurd. Ik was inderdaad al aangemeld via Facebook, en het Game Center maar dat laatste werkt sowieso niet voor Android geloof ik?
Speel er ook al een keer afgegooid en opnieuw erop gezet maar werkt ook niet.... ik krijg op de partyboot heel die facebook knop niet te zien.
Ik heb je uitnodiging zojuist geaccepteerd. Op dit moment kan ik je niet zien in de partyboot, maar dat kan liggen aan recente problemen met Facebook die ontstaan zijn na de laatste Sims Freeplay update. Hopelijk ben ik voor jou nu wel zichtbaar, laat maar even weten.

Op de partyboot is geen Facebookknop. Al je Facebookvrienden die ook de Sims Freeplay spelen, worden automatisch buren in dit spel.

Gamecenter bestaat bij mijn weten niet voor Android. Vroeger was er voor Android Google Play als alternatief voor Facebook, maar dat werkt voor dit spel al een aantal jaren niet meer.
Graag gedaan, fijn dat het gelukt is.

Als blijkt dat je buren jou niet kunnen zien, kan het mogelijk liggen aan een instelling bij jou in Facebook. Om dit aan te passen, zie dit topic (bericht #46382):

viewtopic.php?f=48&t=26406&start=10

Mijn perceel naast het buurtcentrum is trouwens speciaal ingericht voor de sociale taken.
Veel plezier ermee, Sim ze nog!
Hi allemaal,

Ik wil ook buren toevoegen. Ik heb van alles geprobeerd, afgemeld op fb in spel en opnieuw aangemeld maar ik heb alsnog geen optie om via fb buren toe te voegen :(

Ook op Game Center heb ik vrienden die hetzelfde spel spelen maar ook hun kan ik niet vinden in het spel. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?? :cry: :cry: