Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hooi! Ik heb een vraagje: ik speel nu de sims freeplay een tijdje, en ik moet voor missies dingen doen die je bij je automatische buur niet kan doen... iedereen zegt dat dat via Game center kan of via Facebook. Game center is helemaal veranderd en word nu niet echt meer ondersteund om vrienden te maken op de app. En bij mij zie ik nergens die Facebook knop staan, letterlijk nergens. Wat is er dan fout? En heeft iemand hier een tip voor?

Hopelijk zie ik snel een reactie!

Advertentie

Dat je de facebook knop niet ziet kan ermee te maken hebben dat je bij de installatie een leeftijd onder de 15 hebt gebruikt. In freeplay zie je dan de facebook knop niet hij zou zichtbaar moeten zijn als je op de partyboot tikt of via het slotje bij de instellingen.
Hey hallo, ik heb nog niet zo lang geleden Sims FreePlay gedownload, dus ik heb nog niet alles ondervonden. Ik heb al een tijdje de missie “laat een hond van je buren een schat opgraven” maar mijn standaard buur heeft geen honden. Verder lukt het me niet om buren via facebook toe te voegen, ik heb overigens een iPhone. De enige optie op het spel zelf is via facebook, maar dit werkt dus niet.. kortom; mijn vraag is dus hoe ik met een iPhone buren toe moet voegen alvast bedankt voor de reacties!
Ok, ik dacht dat je alleen via het spel zelf probeerde iemand toe te voegen.

Vreemd dat mijn methode niet werkt bij jou. Als je wil kun je me via Facebook een uitnodiging sturen om vrienden te worden, om het toch eens te testen.