Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Heeft iemand tips hoe je sociale punten kan krijgen??????? (want van dat trouwevenement moet ik 102 sociale punten hebben want dan kan ik het huis namelijk ontgrendellen)
Alvast bedankt!!!!! :D :D :D :D :D

Advertentie

Lilly » 30 jul 2017, 12:42 schreef:Heeft iemand tips hoe je sociale punten kan krijgen??????? (want van dat trouwevenement moet ik 102 sociale punten hebben want dan kan ik het huis namelijk ontgrendellen)
Alvast bedankt!!!!! :D :D :D :D :D
Via de buren opdrachten maar dat verzamel je voor nu niet snel genoeg. Een andere methode zou zijn via een tuintje ongeveer 20 LP inzetten in de hoop op de hoofdprijs 500 SP en als je het heel graag wil via het winkelwagentje de online store een pakket van 110 sociale punten kopen voor € 9,99.
Je hebt denk ik twee opties:
- Zoek via het burentopic nieuwe buren, zodat je al je sociale taken uit kan voeren.
- Verzamel Lp's via hobby's en gebruik daarna de sociale puntenbloem om de Lp's in Sp's om te zetten.
Ja, althans Facebook is veruit de beste optie.

Afhankelijk van welk apparaat je gebruikt en hoe nieuw het besturingssysteem daarvan is, is er misschien nog wel een alternatief als Gamecenter (voor IOS) of Google play (voor Android), maar die hebben een aantal nadelen voor zover het überhaupt nog werkt. Ik weet dat allemaal niet meer zo uit mijn hoofd, maar in principe raad ik dit af tenzij je erg wanhopig bent.

Als je geen Facebook kan of wil gebruiken, dan zou ik eerder ervoor kiezen om LP's te verzamelen via hobby's (zie de tweede optie die ik gaf) en daarna de sociale puntenbloem gebruiken.
Dat gaat ook wat sneller als je het goed aanpakt (al gaat het natuurlijk nog sneller als je gelijktijdig burentaken kan vervullen).

Bij het vervullen van taken bij buren zal je gemiddeld zo'n 4 SP's per dag kunnen verdienen. Dat is niet heel veel, maar het kost weinig moeite en op termijn telt het wel aan.
Het verzamelen van LP's kan snel gaan maar dat is wel veel intensiever en kost veel meer speeltijd. Theoretisch kun je dan in een dag enkele tientallen SP's verdienen. Gemiddeld genomen tenminste, want die Sociale Puntenbloem brengt er een flinke geluksfactor in.