Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi allemaal,

Even een vraag: is het 'normaal' dat de stad van de buren niet helemaal up to date is? Ik weet dat een vriendinnetje van mij vanmorgen een baby heeft gekregen, maar deze is voor mij (nog) niet zichtbaar. Is het zo dat er af en toe een update plaatsvindt van de stad van de buren of hoort dit wel snel up to date te zijn?

Ik ben erg benieuwd!

Groet, Iris

Advertentie

Irisn » 24 apr 2017, 18:35 schreef:Hoi allemaal,

Even een vraag: is het 'normaal' dat de stad van de buren niet helemaal up to date is? Ik weet dat een vriendinnetje van mij vanmorgen een baby heeft gekregen, maar deze is voor mij (nog) niet zichtbaar. Is het zo dat er af en toe een update plaatsvindt van de stad van de buren of hoort dit wel snel up to date te zijn?

Ik ben erg benieuwd!

Groet, Iris
Ja dit is redelijk normaal. Freeplay heeft een standaard update moment om het even zo te noemen. Maar je kan zelf via het hoofd menu naar het wolkje gaan en dan zelf kiezen voor uploaden naar de cloud. Wat wij buren van elkaar te zien krijgen is in feite het reserve kopie van de stad. Dus als je dit niet zelf doet zien je buren nooit de meest recente versie van je stad.
Uploaden naar de cloud werkt alleen als je geen sim bij je buren hebt.