Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Afbeelding

Ik krijg elke x een leuk rennend houten mannetje met uitroepteken boven zijn hoofd maar verder gebeurd er mooi niks......help !!!!!

Advertentie

Er zijn ook andere items die je kan krijgen. Gewoon doorgaan met de hobbie tot je de goede krijgt.

En idd als het poppetje komt, kan je op het uitroep klikken om de richting te veranderen. Stuur hem in de richting van je sim.
Hallo ik ben hier voor de eerste keer! Ik wilde toch even vragen hoe dat zit met dat Roddelblad Bij De Buren Lezen.

Ik ga dus met een van mijn sims naar de Andere Simstad en zoek dan in elk huis waar er sims wonen naar een stapel tijdschriften om daar een roddelblad uit te kiezen. Maar geen enkele sim in die stad heeft een stapel tijdschriften in huis??? :shock: Ik kan het ook niet kopen en neerleggen? Kan iemand mij helpen met de volgende stap?
Hoi, zou iemand mij misschien kunnen helpen? :D
Ik moet een missie doen bij de buren met een videocamera alleen niemand van mijn Facebook vrienden heeft een camera staan. Ik kan ook niemand toevoegen op gamecenter want die is door ios 10 weg van mijn telefoon ..