Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
nu word het helemaal lastig

ik kwam voor een moeilijke keuze... creche of marktevenement romantische pyjama,s (die had ik laatst ook al gemist) waar heb ik meer aan?
ik heb geen peuters dus ja....
allebei tegelijk zal wel heel lastig worden vrees ik :oops:

Advertentie

kleintje » 07 apr 2017, 17:55 schreef:nu word het helemaal lastig

ik kwam voor een moeilijke keuze... creche of marktevenement romantische pyjama,s (die had ik laatst ook al gemist) waar heb ik meer aan?
ik heb geen peuters dus ja....
allebei tegelijk zal wel heel lastig worden vrees ik :oops:

Waarom niet allebei??
Voor de crèche kun je niet al je sims inzetten en voor de markt heb je in principe maar 6 sims nodig.
De pyjama's heb ik de vorige keer ook laten schieten, maar helaas kan ik nu alleen maar extra tijd winnen op de markt.
Wat raar eigenlijk dat iedereen daar andere beloningen in krijgt...
ok ik doe mijn best om beide te winnen

ik zal dan misschien niet alles winnen maar ik doe mijn best
ben nu bij sieradenstation dus ik weet niet hoever ik ga komen ik heb het maximale aan sims en aan werkstations ingezet...ik hoop dat ik het nog red binnen de tijd :roll:

over de markt....ik heb filmstudio en ziekenhuis... politiebureau nog niet... ik zet om de beurt 1 a 2 sims per werkplek in...zodat ik dat evenement hopelijk ook win
kleintje » 07 apr 2017, 17:55 schreef:nu word het helemaal lastig

ik kwam voor een moeilijke keuze... creche of marktevenement romantische pyjama,s (die had ik laatst ook al gemist) waar heb ik meer aan?
ik heb geen peuters dus ja....
allebei tegelijk zal wel heel lastig worden vrees ik :oops:
Het is denk ik maar net wat je leuker vind om te hebben en te kunnen gebruiken. Heb je nog geen peuters omdat je daar nog niet bent in het spel?
Dit is rot...
Ik heb bijna alle kaarsen, keramieken en juwelen. Ik kan nu net ook met het glas beginnen... kan ik het niet omdat ik zogezegd niet meer dan 2 glasstations mag, maar ik heb er maar 2 in mijn inventaris zitten en verder geen geplaatst... :(
Krii » 08 apr 2017, 16:12 schreef:Dit is rot...
Ik heb bijna alle kaarsen, keramieken en juwelen. Ik kan nu net ook met het glas beginnen... kan ik het niet omdat ik zogezegd niet meer dan 2 glasstations mag, maar ik heb er maar 2 in mijn inventaris zitten en verder geen geplaatst... :(
Dat is raar misschien even het spel op nieuw opstarten. Help dat niet dat kan je altijd nog contact op nemen met de makers
Krii » 08 apr 2017, 16:12 schreef:Dit is rot...
Ik heb bijna alle kaarsen, keramieken en juwelen. Ik kan nu net ook met het glas beginnen... kan ik het niet omdat ik zogezegd niet meer dan 2 glasstations mag, maar ik heb er maar 2 in mijn inventaris zitten en verder geen geplaatst... :(
Dat had ik ook. Plaats de 2 uit je inventaris eens,dat moet werken. Je kan er geen meer bijkopen omdat je er al 2 hebt,de max dus.
dat klopt... ik heb nog geen peuters... ik ben met lekker rossen bezig (missie voor de peutermissie) en heb deze even genegeerd omdat het marktevenement kwam...en de creche.... en mijn sims moeten weer wat winst aan sim dolaars maken.... doet de veranda glitch het helemaal niet meer of alleen bij de werkbanken niet?
molletje83 schreef:
Krii » 08 apr 2017, 16:12 schreef:Dit is rot...
Ik heb bijna alle kaarsen, keramieken en juwelen. Ik kan nu net ook met het glas beginnen... kan ik het niet omdat ik zogezegd niet meer dan 2 glasstations mag, maar ik heb er maar 2 in mijn inventaris zitten en verder geen geplaatst... :(
Dat is raar misschien even het spel op nieuw opstarten. Help dat niet dat kan je altijd nog contact op nemen met de makers
Ik heb het spel zelfs verwijderd en opnieuw geïnstalleerd... helaas zonder succes :(
Elizaa2016 schreef:
Krii » 08 apr 2017, 16:12 schreef:Dit is rot...
Ik heb bijna alle kaarsen, keramieken en juwelen. Ik kan nu net ook met het glas beginnen... kan ik het niet omdat ik zogezegd niet meer dan 2 glasstations mag, maar ik heb er maar 2 in mijn inventaris zitten en verder geen geplaatst... :(
Dat had ik ook. Plaats de 2 uit je inventaris eens,dat moet werken. Je kan er geen meer bijkopen omdat je er al 2 hebt,de max dus.
Ik had geen glasstations... die had ik bij de vorige event gemist. Ik koop er twee en kan ze niet gebruiken omdat ik er zogezegd meer heb. Bij andere stations had ik de verandaglitch wel bij gebruikt en daar heb ik geen problemen mee gehad :shock: Hier baal ik echt van.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8