Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Nou je laat 10 sims tegelijk koken. Dan kies je steeds het gerecht van 1 minuut (je hebt wel broodroosters nodig daarvoor) en dan heb je heel snel alle voorwerpen. En als je alle voorwerpen van de hobby hebt gekregen ontvang je 5lp als beloning.
En als je dat een aantal keer doet kan je aardig wat lp sparen.

Advertentie

Ik had vanochtend met kaarsen stations neer gezet en 4 sims aan het werk gezet en dacht zet de rest ook gelijk neer dan heb je sneller de spullen bij elkaar maar die kan je niet gebruiken voor je ze ontgrendeld hebt
Laatst gewijzigd door molletje83 op 05 apr 2017, 05:57, 1 keer totaal gewijzigd.
T0rn4d0 » 04 apr 2017, 14:44 schreef:
franciinaa » 04 apr 2017, 12:10 schreef:Zet ze in je inventaris, dan lukt het wel. Daar heb ik mijn overige werkstations staan.
Wel heel jammer dat de glitch niet werkt! Dit soort evenementen zijn naar mijn idee altijd bijna onmogelijk te halen zonder glitch...
Inventaris werkt niet... ik blijf de foutmelding krijgen
En als je het spel opnieuw opstart


Iedereen zegt dat halen zonder glitch bijna onmogelijk is maar bij het vorige evenementen(Franse) had ik zonder glitch alleen sleutels te kort waardoor ik de laatste twee dingen niet had en dan ben ik echt niet dag en nacht bezig. Met iets meer geluk bij het draaien had dat anders kunnen zijn.
is het aan te raden om Laura Craft (hulpje uit de online store) in te zetten?

of is het ook goed te halen zonder Laura in te zetten? ik wil graag weten of ze ook echt die 4.99 waard is
kleintje » 05 apr 2017, 13:16 schreef:is het aan te raden om Laura Craft (hulpje uit de online store) in te zetten?

of is het ook goed te halen zonder Laura in te zetten? ik wil graag weten of ze ook echt die 4.99 waard is

Dat is uiteindelijk je eigen keuze of je echt geld wil besteden ik doe het nooit.

Ik zal als het zo ie zo pas aan het eind doen.
Dit soort evenementen komen vaak ook weer terug dus red je het nu niet dan de volgende keer wel.
molletje83 » 04 apr 2017, 18:16 schreef:
T0rn4d0 » 04 apr 2017, 14:44 schreef:
franciinaa » 04 apr 2017, 12:10 schreef:Zet ze in je inventaris, dan lukt het wel. Daar heb ik mijn overige werkstations staan.
Wel heel jammer dat de glitch niet werkt! Dit soort evenementen zijn naar mijn idee altijd bijna onmogelijk te halen zonder glitch...
Inventaris werkt niet... ik blijf de foutmelding krijgen
En als je het spel opnieuw opstart


Iedereen zegt dat halen zonder glitch bijna onmogelijk is maar bij het vorige evenementen(Franse) had ik zonder glitch alleen sleutels te kort waardoor ik de laatste twee dingen niet had en dan ben ik echt niet dag en nacht bezig. Met iets meer geluk bij het draaien had dat anders kunnen zijn.
Met de franse villa was de 2e keer dat ik de glitch gebruikt heb, toen heb ik hem in 1 x gehaald, bij dat feeën ding ook de glitch gebruikt en ook gehaald.
Bij het romantische eiland had ik de glitch niet gebruikt en heb ik hem de 1e keer bij lange na niet gehaald. De 2e keer wel.
Vandaar mijn opmerking dat ze naar mijn idee lastig te halen zijn.
Ik zou er geen echt geld aan uit geven, zo bijzonder is de crèche niet!
Het evenement komt vast nog een keer terug, mocht het je niet lukken om hem nu in 1x te halen.
Het lastige zit hem hoofdzakelijk in de bouwmunten. En je echte leven voor de interacties, de korste leveren verhoudings gewijs het meeste op. Dus dat moet je dagelijks leven dan wel toelaten.
Get enige waar die glitch dan invloed op zou hebben is meer werkstations om kaarsen te maken zodat je de draaibloem vaker kan gebruiken.
Schaapje » 04 apr 2017, 18:27 schreef:Nou je laat 10 sims tegelijk koken. Dan kies je steeds het gerecht van 1 minuut (je hebt wel broodroosters nodig daarvoor) en dan heb je heel snel alle voorwerpen. En als je alle voorwerpen van de hobby hebt gekregen ontvang je 5lp als beloning.
En als je dat een aantal keer doet kan je aardig wat lp sparen.
Hoe zet je de lp om in sp dan?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8