Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
De veranda glitch werkt niet langer.

Het is nog erger. Als je de glitch gebruikt hebt kun je 't evenement niet doen... Ik heb meer dan 4 kaarsenstations staan: als ik er een probeer te gebruiken dan zegt het game dat ik er maar 4 moet hebben en dat ik de andere moet verwijderen om te kunnen deelnemen aan het event, maar als ik er probeer te verwijderen zegt het game dat ik geen kaarsenstations kan verwijderen tijdens het event.

Iemand een oplossing?

Indien niet, ga ik sims freeplay verwijderen denk ik... Ze zijn ook steeds meer aan het evolueren van een ftp spel, naar ptw spel... Dat hoeft niet voor mij.

Advertentie

Zet ze in je inventaris, dan lukt het wel. Daar heb ik mijn overige werkstations staan.
Wel heel jammer dat de glitch niet werkt! Dit soort evenementen zijn naar mijn idee altijd bijna onmogelijk te halen zonder glitch...
Inderdaad balen dat de glitch niet werkt zeg!
Als ie maar niet helemaal onbruikbaar wordt!

ftp spel, naar ptw spel?? Geen idee wat dat betekent! :? ;)
franciinaa » 04 apr 2017, 12:10 schreef:Zet ze in je inventaris, dan lukt het wel. Daar heb ik mijn overige werkstations staan.
Wel heel jammer dat de glitch niet werkt! Dit soort evenementen zijn naar mijn idee altijd bijna onmogelijk te halen zonder glitch...
Inventaris werkt niet... ik blijf de foutmelding krijgen
T0rn4d0 » 04 apr 2017, 14:44 schreef:
franciinaa » 04 apr 2017, 12:10 schreef:Zet ze in je inventaris, dan lukt het wel. Daar heb ik mijn overige werkstations staan.
Wel heel jammer dat de glitch niet werkt! Dit soort evenementen zijn naar mijn idee altijd bijna onmogelijk te halen zonder glitch...
Inventaris werkt niet... ik blijf de foutmelding krijgen
Gebruik je wel max 4 kaarsenstations?
balen dat die glitch niet meer werkt

ik laat nu een paar sims lp koken...en ik zet dat om in sp
anders wordt dit wel heel erg lastig :?

ben inmiddels net voorbij keramiek en ik heb nachtlampje en vintage bedden al binnen...de 1e draai aan de muntbloem gaf me 125 bouwmunten :D
Het eerste wat ik vanmorgen deed toen ik de update installeerde, was de glitch gebruiken.
Ik kwam er ook al vrij snel achter dat je maar 4 stations kon gebruiken, balen!!!
Dus nu zijn er 4 aan het werk en zal ik het evenement wel niet gaan halen.
kleintje » 04 apr 2017, 14:36 schreef:balen dat die glitch niet meer werkt

ik laat nu een paar sims lp koken...en ik zet dat om in sp
anders wordt dit wel heel erg lastig :?

ben inmiddels net voorbij keramiek en ik heb nachtlampje en vintage bedden al binnen...de 1e draai aan de muntbloem gaf me 125 bouwmunten :D

Hoe kan je je sims lp laten koken ?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8