Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ook niet gehaald, moest nog 2 dingen claimen :cry:

Advertentie

De werkbanken voor het glas mochten echt wel iets meer opleveren.
Per werkbank was de opbrengst wel meer, maar opgeteld juist minder.

Ik zal even niks zeggen over dat het niet bij het thema paste.
Deze evenementen komen altijd terug.
De volgende keer haal je hem dan wel met nog heel veel dagen over.

Zo heb ik het tropische eiland wel op het randje net gehaald.
De spa de tweede keer.
Deze en het Franse evenement voornamelijk op de sleutels niet gehaald

Het is alleen niet te zeggen wanneer het terug komt zo de spa eerder herhaald dan het tropische eiland terwijl die eerder de eerste keer was
Heb de laatste claims niet gehaald helaas.. Echt niet te doen zonder betalen! Nu staat er dat ik de prijzen alsnog kan vrijspelen, maar hoe moet ik dat doen? Ik kan namelijk geen voorwerpen meer maken?!
@fienie en de overige simmers met pech.

Je kan de rest nog verkrijgen tenzij de tijd echt op is. Door zoveel mogelijk LP munten te verzamelen met de hobbys en 20 daarvan gebruiken met de SP draaiplant. Als je net zoveel geluk heb als ik win je 500 SP munten die kan je dan weer gebruiken voor de laatste items.
Nu nog een leuk behangetje. :D
Ik krijg ook mijn overtollige kaarsenstations niet meer weg, ik kan nu ook niet mee doen aan het volgende evenement omdat ik teveel kaarsenstations zou hebben.
Weet iemand hoe ik ze kan weghalen ?
sonjavanwees » 28 apr 2017, 08:33 schreef:Ik krijg ook mijn overtollige kaarsenstations niet meer weg, ik kan nu ook niet mee doen aan het volgende evenement omdat ik teveel kaarsenstations zou hebben.
Weet iemand hoe ik ze kan weghalen ?
Heb je ze in je inventaris gezet? Dan zou het moeten lukken.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8