Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

chAntie » 11 apr 2017, 22:00 schreef:Is er een max aantal bouwpunten dat je kunt krijgen bij de draaiplant? Ik heb 40 in totaal "gedraaid", maar als ik dan naar het overzicht van het evenement ga, krijg ik er maar 13. Voor niets zoveel kaarzen verspild.
Dat is wel heel vreemd. Met de drie sprinkhanen kan je met de kaarsen 125 in 1 keer winnen, gebruik je 25 SP zelfs nog meer. Dat zou gewoon moeten optellen in je overzicht.
Galdor » 12 apr 2017, 15:15 schreef:
chAntie » 11 apr 2017, 22:00 schreef:Is er een max aantal bouwpunten dat je kunt krijgen bij de draaiplant? Ik heb 40 in totaal "gedraaid", maar als ik dan naar het overzicht van het evenement ga, krijg ik er maar 13. Voor niets zoveel kaarzen verspild.
Dat is wel heel vreemd. Met de drie sprinkhanen kan je met de kaarsen 125 in 1 keer winnen, gebruik je 25 SP zelfs nog meer. Dat zou gewoon moeten optellen in je overzicht.
Apart he. Ik heb niet in één keer 40 bouwpunten verdiend. Bleef doordraaien. En pas daarna ben ik naar mijn overzicht gegaan. Nu ga ik iedere keer 1x draaien en dan meteen kijken of ze wel in mijn overzicht komen.
Ik ga het ook niet halen hoor en speel toch echt frequent.
bij mij wordt het onmogelijk om nog iets te winnen... heb 4 prijzen gewonnen.. meer niet helaas

ik heb de bedjes vintage en koningklijk.nachtlampjes, en het krijtbord... ik zou 224 sp moeten betalen om het keukentje te winnen... vind ik te veel... dan maar wachten op een herhaling.... als er een herhaling komt.. :oops:

ik heb me verder ook meer op de gewone missies gericht (toen nog lekker rossen... ben nu bij in de zwemstemming)
Met drie dagen over gehaald. Ik heb aan het eind wel 15 SP gebruikt en heel veel geluk gehad met het bouwmunten draaien.
Afbeelding

Heb niet zo heel veel geluk gehad met de sleutels en te weinig groene kannen.

Volgende keer beter ga in 3 dagen niet de moeite doen om sp's bij elkaar te krijgen.
Op 3 items na het niet gehaald. Niet genoeg bouwmunten, maar ook niet genoeg kannen, kruiken en sieraden.
Volgende keer dan maar... Ga nu ook niet sp's en lp's uitgeven om het wel te halen, dat vind ik zonde van de moeite..
Ik heb het ook niet gehaald. Ondanks dat ik constant bezig was met verzamelen, ik zette zelfs mijn wekker om de 2,5 uur (alleen overdag natuurlijk..)
Ik heb niet genoeg bouwmunten en groene kannen. Dan moet ik rond de 500 sp gebruiken om het alsnog te halen, vind ik teveel moeite.
Wel jammer, vond het wel leuk die creche.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8