Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
kleintje » 08 apr 2017, 19:24 schreef:dat klopt... ik heb nog geen peuters... ik ben met lekker rossen bezig (missie voor de peutermissie) en heb deze even genegeerd omdat het marktevenement kwam...en de creche.... en mijn sims moeten weer wat winst aan sim dolaars maken.... doet de veranda glitch het helemaal niet meer of alleen bij de werkbanken niet?
Als ik jou was zou ik me alleen bezig houden met de hoofdmissies(lekker rossen). Als je de hoofdmussies niet binnen de tijd haalt dan krijg je de extra bonus niet. De hoofdmissies keren niet terug.

De evenementen (droomcreche) keren meestal terug. Als je hem nu niet haalt is dat dus niet erg.

De simstadmarkt is een manier om bonussen te halen die je hebt gemist tijdens de evenementen of missies. Deze zou ik ook nog niet doen als je bij het begin nog bent. Richt je liever op de hoofdmissies en als je sims over hebt op de evenementen. Dan is de kans groter om de bonussen in 1 keer te halen. Die slaapkleren zijn namelijk van een evenement.

Advertentie

biancasmeets » 09 apr 2017, 08:21 schreef:
kleintje » 08 apr 2017, 19:24 schreef:dat klopt... ik heb nog geen peuters... ik ben met lekker rossen bezig (missie voor de peutermissie) en heb deze even genegeerd omdat het marktevenement kwam...en de creche.... en mijn sims moeten weer wat winst aan sim dolaars maken.... doet de veranda glitch het helemaal niet meer of alleen bij de werkbanken niet?
Als ik jou was zou ik me alleen bezig houden met de hoofdmissies(lekker rossen). Als je de hoofdmussies niet binnen de tijd haalt dan krijg je de extra bonus niet. De hoofdmissies keren niet terug.

De evenementen (droomcreche) keren meestal terug. Als je hem nu niet haalt is dat dus niet erg.

De simstadmarkt is een manier om bonussen te halen die je hebt gemist tijdens de evenementen of missies. Deze zou ik ook nog niet doen als je bij het begin nog bent. Richt je liever op de hoofdmissies en als je sims over hebt op de evenementen. Dan is de kans groter om de bonussen in 1 keer te halen. Die slaapkleren zijn namelijk van een evenement.

dank u wel voor deze tip... ik ga me meer richten op hoofdmissies... en mijn sims flink wat sim dollaars laten sparen...
Bij mij is de hele missie niet voorbij gekomen. Ik zag het op facebook en lees het hier maar mijn sims ..... niets!
MiriaM » 09 apr 2017, 22:16 schreef:Bij mij is de hele missie niet voorbij gekomen. Ik zag het op facebook en lees het hier maar mijn sims ..... niets!
Daar moet je de app voor updaten.
Galdor » 10 apr 2017, 02:38 schreef:
MiriaM » 09 apr 2017, 22:16 schreef:Bij mij is de hele missie niet voorbij gekomen. Ik zag het op facebook en lees het hier maar mijn sims ..... niets!
Daar moet je de app voor updaten.
Gedaan maar nog steeds niets. Ik zal de game eens verwijderen en opnieuw downloaden.
Hmmm moet nog 2 blokjes en dan heb ik de speelplaats ontgrendeld, maar dan komt het volgende probleem: ik moet nog 4 prijzen claimen en zoals de voorgaande evenementen draai ik maar geen 3 sprinkhanen :?
Volgens mij gaat het hem niet worden, ondanks dat ik nog extra tijd heb gewonnen met het markt gebeuren.

Ben ik de enige die het echt niet gaat halen? Ik speel me een ongeluk!!
We hebben nog 3-4 dagen, ik denk dat ik het wel ga halen. Ik heb de afgelopen dagen aardig wat lp gespaard door te koken dus in het ergste geval wissel ik die om in sp. Ik moet nog 3 prijzen ontgrendelen en dan nog wat prijzen claimen. Maar daar wacht ik mee tot ik alles heb ontgrendeld omdat ik het dagelijkse doel wil halen.
Ik zet afentoe ook mijn wekker zodat ik niet vergeet om te verzamelen.
Bij mij is het glas het probleem nog 13.000 kannen.
Ik nog niet precies geteld hoeveel ik nog moet hebben per productt.
ik zit in het laatste stukje net voor de eerste sleutels
Moet nog 4 dingen kopen om de crèche te kunnen bouwen
Is er een max aantal bouwpunten dat je kunt krijgen bij de draaiplant? Ik heb 40 in totaal "gedraaid", maar als ik dan naar het overzicht van het evenement ga, krijg ik er maar 13. Voor niets zoveel kaarzen verspild.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8