Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Wie het destijds niet heeft gehaald een aantal onderdelen zijn nu verkrijgbaar in de winkel.
Afbeelding
Afbeelding

Advertentie

De daycare ofwel droomcreche wordt genoemd als onderdeel van deze highschool update op de firemonkeys website. Helaas was erbij de vorige update ook verwarring dus niet te hard hopen.
Zal mij benieuwen of ze het hele rijtje gaan herhalen van de 1e 6 maanden.
Succes iedereen. Ik heb niks te doen. Mijn simmetjes mogen eten werken en slapen. En een paar zijn aan met aerobics bezig.
Afbeelding

Zat even te kijken hoe het crèche huis er uit zag maar de vorige keer zat er toch ook een binnen gedeelte bij naast de speeltuin?
bijna bij het gedeelte designer creche

ik laat wat sims lp koken om daarvan een sp plant te planten..tot nu toe wel eens 40 sp gewonnen maar nog nooit de jackpot van 500 sp..maar ik heb wel geluk bij de muntbloem...sprinkhanen :D

kwam er (nu pas :oops: ) achter dat tiener sims ook mee kunnen doen met dit evenement
meerdere mensen al zover bij het evenement? of nog verder?
chantalle » 18 sep 2017, 10:07 schreef:bijna bij het gedeelte designer creche

ik laat wat sims lp koken om daarvan een sp plant te planten..tot nu toe wel eens 40 sp gewonnen maar nog nooit de jackpot van 500 sp..maar ik heb wel geluk bij de muntbloem...sprinkhanen :D

kwam er (nu pas :oops: ) achter dat tiener sims ook mee kunnen doen met dit evenement
meerdere mensen al zover bij het evenement? of nog verder?
Ik hadden de vorige keer de balk al vol en hoef alleen nog maar de laatste 2 dingen claimen op de groene kannen en sleutels na heb ik voor de eerste van de 2 genoeg grondstoffen.
Galdor » 16 sep 2017, 12:07 schreef:Zal mij benieuwen of ze het hele rijtje gaan herhalen van de 1e 6 maanden.
Succes iedereen. Ik heb niks te doen. Mijn simmetjes mogen eten werken en slapen. En een paar zijn aan met aerobics bezig.
Ik verwacht dat alles wel een keer herhaald zal worden. Maar wanneer ik altijd de vraag
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8