Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Goedeavond allemaal,

Ik heb zojuist de opdracht gekregen om het album van Jan Sims te beluisteren bij 1 van mijn buren. Weet iemand hoe dit moet? Dit kan volgens mij niet op een gewone radio/muziek installatie. Moet ik daarvoor iemand met een jukebox vinden?

Groetjes Kim

Advertentie

Hey SunshineKim,
Ik ken geen ander alternatief om iets te beluisteren maar, normaal gebruik je een jukebox voor de hobby: Salsa-dansen.
Je kan het in ieder geval altijd proberen.
Maar het moet toch bij je buren. Ik dacht dat ik een mp3 speler in mij burenhuis heb staan.
Ik heb er eentje geplaatst in mijn burenhuis. Ik denk dat je hem morgen pas kan zien.
Succes
Ik kan niet vinden welke interactie dat moet zijn. Tenminste, niet met een volwassen sim. En als TO nog in de verkering-krijg-fase zit, kan hij/zij niets anders hebben dan volwassenen.
Wat staat er verder nog aan uitleg bij de sociale taak? De opdrachten kunnen soms frustrerend cryptisch zijn. Of er staan vertaalfouten in; tieners en jonge sims worden bijvoorbeeld nogal eens door elkaar gehaald.
Soms kan je uit de context van de tekst eromheen nog wel wat opmaken. Het kan zijn dat ze misschien doelen op de interactie 'SimFM Top 100" of "Shuffle". Dat zou uitgelegd kunnen worden als "Het nieuwe nummer van Jan Sims is echt een hit! Luister het bij je buren" (dan zou het misschien de top100 zijn) of "Samen muziek luisteren is altijd gezellig, draai eens wat willekeurige nummers bij je buren. Misschien komt het nieuwe nummer van Jan Sims wel voorbij!" (shuffle).

Deze teksten zijn overigens volledig uit mijn duim gezogen. Ik zou het echt niet weten.
Ik ben benieuwd welke interactie het nu uiteindelijk zou zijn.
Pop muziek luisteren is een andere opdracht. Deze moet met een gewone sterio. En kan door iedereen worden uitgevoert.