Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Wat is jouw leeftijd en geslacht?

Vrouw: jonger dan 18
9
38%
Man: jonger dan 18
1
4%
Vrouw: 18-25
2
8%
Man: 18-25
Geen stemmen
0%
Vrouw: 26-35
7
29%
Man: 26-35
1
4%
Vrouw: 36-45
1
4%
Man: 36-45
Geen stemmen
0%
Vrouw: 45+
2
8%
Man: 45+
1
4%
Naar aan leiding van het onderwerp van het vorige evenement met elfjes en magie vroegen sommige forummers zich af wat voornamelijk de doelgroep is voor De Sims FreePlay. De Sims is altijd een spel geweest voor jong en oud en staat erom bekend relatief veel vrouwen aan te trekken, dus wij zijn benieuwd of dat beeld ook klopt.

Advertentie

Over een paar maandjes 46 jaar mss wel de oudste hier ;)
Ik ben met de sims spelen al heeeeeeeeel lang geleden begonnen samen met een buurvrouw allebei op ons maccie en mijn man deed voor ons illegale meubeltjes downloaden haha maar we deden beide wel daardoor het huishouden en kids goed verzorgen we zagen allebei de doe blokjes boven ons hoofd......erggggggggg verslaafd waren wij

Toen kwam de Wii voor de kids.......en voor mij want ik had natuurlijk snel de sims gekocht :P

En nu sims freeplay en is ook erg leuk maar toch heel anders, mis wel dat ik niet meerdere dingen achter elkaar kan laten doen.
Maar ook een muurtje zetten of afbreken


Maar nog altijd verslaafd