Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
uch ik ben zo boos.... op the sims freeplay.... hier komt mijn verhaaltje:
okey ik wou dus graag via facebook inloggen op mijn sims account, maar na lang zoeken kwam ik er achter dat je die functie pas kan hebben als je 17+ bent, wat ga ik doen denk je? me sims verwijderen om me leeftijd opnieuw in te stellen. eerst natuurlijk even mijn cloud opslaan! na dat gedaan te hebben en na 100% te weten dat het klopt verwijder ik mijn sims, na eventjes weer gedownload maar TOEN... ik vul een random leeftijd boven de 17 in en ik wil met me cloud verbinden.....staat er dat er nooit eens wat opgeslagen is....ik was zo ver met dat magische woud missie... ik had super veel bloemen en super veel sims en grote huizen maar nu..IS ALLES GEWOON WEG al die moeite voor niks en ik ben boos wat moet ik doen? :evil:

Advertentie

Hey xveertjeschippers,
Wat jammer dat dit is gebeurd, ik had precies hetzelfde.
Toen ik een gids wilde maken had ik het spel opnieuw gestart, alles was opgeslagen, maar na 7 dagen was alles weg.
Het enige wat je nu kunt doen is, gewoon opnieuw beginnen en ik weet hoe moeilijk dat is, want ik ben ook nog steeds niet begonnen...
Veel succes verder en Happy Simming!
Heyyy SimKennee, super bedankt voor je reactie! ondertussen heb ik maar weer opnieuw de sims gedownload..ik baal er echt heel veel van ik wist niet dat een spelletje zo veel invloed op mij kon hebben. ik weet niet goed wat ik moet doen maar ik denk dat ik t gewoon weer ga downloaden er proberen weer plezier in te vinden. Heel erg zonde dat het jouw ook is gebeurd! Als je wil zou ik opnieuw beginnen gewoon voor als een nieuwe start, succes!
Erg vervelend dat je je voortgang kwijt bent. Ik kan mij voorstellen dat het ontzettend frustrerend moet zijn.
Was je trouwens wel met game center ingelogd? Als je dan met dezelfde gegevens inlogt dan kan je misschien nog wat terughalen.

Anders zou je contact kunnen opnemen met Firemonkeys (makers van De Sims FreePlay). Ik weet niet zeker of ze dit voor je kunnen terughalen, maar het valt te proberen.

Bij een ander spel (en iets ander probleem) staat er op de site van Firemonkeys het volgende:
If you've followed the steps above and you are still having trouble, please contact Technical Support:
- Select the Issue "Lost save data, progress or items"
- Tell us what level you were before the data loss.

With that information, we will do our best to assist you further.
Ook kan het handig zijn om je spelers-ID op te zoeken (misschien kunnen ze dan makkelijker je save terugvinden). Ik weet alleen niet of je spelers-ID veranderd kan zijn met de nieuwe installatie. Je kan je player ID (spelers-ID) in ieder geval helemaal onderaan bij het "Over" gedeelte vinden. Dit gedeelte kan je bereiken bij de instellingen (groene knop met 3 witte stippen), de groene info-knop en dan naar Over te gaan. Scroll vervolgens helemaal naar beneden om je spelers-ID te vinden.
Hey,
Ik ben ook weer begonnen, het werd mar weer eens tijd en tijdens de kerstvakantie kunnen we druk bezig met De Sims en geen enkele gedachte bij school!
Veel succes met het terughalen van je Save games en veel plezier met je nieuwe spel.