Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hee,

Wie heeft er veel ervaring met honden en katten? Ik heb veel lp opgespaard maar twijfel nu wat het verstandigst is. Ten eerste of ik beter een kat of een hond kan kopen ervan en ten tweede of ik beter meerdere huisdieren van 5 lp kan kopen of 1 van 25lp (hond) of 1 van 30lp (kat)? Want las wel ergens dat duurdere huisdieren hogere beloningen opleveren...
Wie kan mij helpen?

Liefs!

Advertentie

Ik merk zelf niet zo'n verschil tussen hond en kat, maar tussen duurdere en goedkopere dieren wel.
De duurdere dieren vind meer en beter (denk hierbij aan 5 simleons met goedkopere dieren en 50 simleons met duurdere dieren)
al vind ik het kopen van een duurder dier verspilling van je LP. Je kan beter naar je buren gaan die een petfarm hebben.
Een petfarm is een kavel met een heleboel dure dieren, deze kun je maken dmv een glitch (erg lang verhaal, mocht je eens zo'n petfarm willen zien, voeg mij maar toe als je buur op facebook: Adrien sims)

Hopelijk heb ik je zo een beetje geholpen :)

Veel simsknuffels,
Adriennn
Wauw! Dankje voor je goede bericht! Dus eigenlijk is het sowieso niet echt nodig om zelf huisdieren te kopen?? Heb nu al een hoop lp gespaard (dankzij het 1min koken (a)), speciaal om huisdieren te kopen. Kan ik ze dan nu beter bewaren voor iets anders denk je?
Iniminiej » 02 sep 2016, 21:33 schreef:Wauw! Dankje voor je goede bericht! Dus eigenlijk is het sowieso niet echt nodig om zelf huisdieren te kopen?? Heb nu al een hoop lp gespaard (dankzij het 1min koken (a)), speciaal om huisdieren te kopen. Kan ik ze dan nu beter bewaren voor iets anders denk je?
Klopt, hoe leuk en lief de honden en katten zijn, je kan je lp beter gebruiken voor iets anders :)

De hobby koken is inderdaad een hele goede manier om LP te verdienen!
Ik merk ook maar weinig verschil tussen honden en katten, hooguit dat katten alleen buiten het huis iets lijken te vinden en honden ook binnen de kamers vondsten hebben. Het is maar net welk beestje je leuker vindt/bij je huishouden vindt passen.
Verder is het inderdaad wat Adrienn ook al aangaf: Duurdere dieren leveren inderdaad grotere beloningen op. Niet per sé vaker, hoewel mijn Ansjovis-kat (die met dat halve robothoofd) echt als een dolle gaat soms.

Het grootste verschil tussen de één, twee of drie sterren beestjes merk ik pas nu ik aan de levensdromen ben begonnen: Eendere interacties duren langer bij dieren met minder sterren. De peuter die knuffelt met mijn golden retriever (2 sterren) heeft een half uur langer nodig dan de peuter die tegelijk aan het knuffelen is met de poedel (3 sterren)

Ik vind zelf eigenlijk wel dat ze de lp waard zijn, juist omdat het leuk is om ze rond te hebben lopen. Het maakt de boel net iets completer.
En dan staat dit nog los van de puppies en kittens :lol:
Mydwryl » 03 sep 2016, 12:31 schreef: Het grootste verschil tussen de één, twee of drie sterren beestjes merk ik pas nu ik aan de levensdromen ben begonnen: Eendere interacties duren langer bij dieren met minder sterren. De peuter die knuffelt met mijn golden retriever (2 sterren) heeft een half uur langer nodig dan de peuter die tegelijk aan het knuffelen is met de poedel (3 sterren)

Ik vind zelf eigenlijk wel dat ze de lp waard zijn, juist omdat het leuk is om ze rond te hebben lopen. Het maakt de boel net iets completer.
En dan staat dit nog los van de puppies en kittens :lol:

Klopt, met de Levendromen zijn de tijden korter met duurdere dieren.
Maar als je nog in het begin van je spel zit, kun je je lp beter aan iets anders uitgeven. Als je dan EINDELIJK de laatste missie hebt bereikt, en je genoeg lp hebt, zou je wel een duurdere hond of kat kunnen aanschaffen. Het is maar net wat je zelf vind, en waar je bent met je spel :lol:

De puppies en kittens zijn zoooooo schattig, ik mis alleen cavias en kippen.
Ik heb een aantal vraagjes.
Als het humeur van je hond of kat hoog is, vind deze dan vaker of hogere beloningen?
Daalt het humeur van je huisdier minder snel als je deze regelmatig voert?

Ik heb wel ontdekt als je een dubbele set voerbakken aanschaft en je 1 set op de eerste verdieping plaatst of in een hokje/ruimte bij je huis zonder deur, de andere voerbakken die wel toegankelijk zijn automatisch weer vullen als je huisdier er bij gaat staan.
SeaWitch_Steffie » 06 sep 2016, 15:47 schreef:Ik heb een aantal vraagjes.
Als het humeur van je hond of kat hoog is, vind deze dan vaker of hogere beloningen?
Daalt het humeur van je huisdier minder snel als je deze regelmatig voert?

Ik heb wel ontdekt als je een dubbele set voerbakken aanschaft en je 1 set op de eerste verdieping plaatst of in een hokje/ruimte bij je huis zonder deur, de andere voerbakken die wel toegankelijk zijn automatisch weer vullen als je huisdier er bij gaat staan.

Volgens mij vindt je dier dan inderdaad meer en iets beter. Of voeren helpt, weet ik niet. Maar aaien en omhelzen helpen zeker om je dier blijer te maken :D
Mydwryl » 03 sep 2016, 12:31 schreef:Ik merk ook maar weinig verschil tussen honden en katten, hooguit dat katten alleen buiten het huis iets lijken te vinden en honden ook binnen de kamers vondsten hebbens
Bij mij is het precies andersom, de kat doet en binnen en buiten vondsten en mijn hond alleen buiten.
Hey
Hoe krijg ik het humeur van huisdieren omhoog? Hun humeur is steeds zo laag en knuffelen en aaien helpt niet echt ?? Iemand

Firebird x