Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Esmeetje » 18 sep 2016, 22:53 schreef::?: Ik heb bij de levensdromen ding, dierenvriend als karakter gekozen. Nu heb ik als levensdroom: "Ik wil meedoen aan ruiterevenementen, zodat ik zo vaak mogelijk bij deze dieren in de buurt kan zijn." Maar hoe moet ik dat dan doen?
Moet je dan misschien niet gewoon paardrijden?In de springbak misschien? ( Showspringen )
Heb deze levensdroom nog niet geprobeerd omdat ik het ook niet wist!
met ruiterevenementen wordt paardrijden bedoeld

paardenacrobatiek kan....is niet heel veel waard
springen kan ook...is iets meer waard

zelf deed ik showspingen bij mijn levendroom (ik had ook meedoen aan ruiterevenementen als droom)
dit moest wel vaak

deze neemt het meeste vooruitgang met zich mee
hoop dat u hier wat aan heeft
Elizaa2016 » 23 sep 2016, 19:21 schreef:Kan je iemand ook zelf naar het " hiernamaals" sturen of moet je echt wachten totdat Magere Hein komt?
Je kan je sim naar het hiernamaals sturen als hij al zijn levensdromen uit heeft laten komen, of als zijn levensbalk helemaal vol is.
De tweede optie gebeurt vanzelf, maar je ook LP inleveren en dan wordt hij meteen door magere heijn opgehaald.

Bij beide opties komt er een uitroepteken boven het hoofd van je sim en daarmee roep je magere heijn op.

Is het zo duidelijk? :roll:
adriennn » 23 sep 2016, 22:30 schreef:
Elizaa2016 » 23 sep 2016, 19:21 schreef:Kan je iemand ook zelf naar het " hiernamaals" sturen of moet je echt wachten totdat Magere Hein komt?
Je kan je sim naar het hiernamaals sturen als hij al zijn levensdromen uit heeft laten komen, of als zijn levensbalk helemaal vol is.
De tweede optie gebeurt vanzelf, maar je ook LP inleveren en dan wordt hij meteen door magere heijn opgehaald.

Bij beide opties komt er een uitroepteken boven het hoofd van je sim en daarmee roep je magere heijn op.

Is het zo duidelijk? :roll:
Bedankt! Ik ga het binnenkort eens uit proberen!
adriennn » 23 sep 2016, 22:30 schreef:
Elizaa2016 » 23 sep 2016, 19:21 schreef:Kan je iemand ook zelf naar het " hiernamaals" sturen of moet je echt wachten totdat Magere Hein komt?
Je kan je sim naar het hiernamaals sturen als hij al zijn levensdromen uit heeft laten komen, of als zijn levensbalk helemaal vol is.
De tweede optie gebeurt vanzelf, maar je ook LP inleveren en dan wordt hij meteen door magere heijn opgehaald.

Bij beide opties komt er een uitroepteken boven het hoofd van je sim en daarmee roep je magere heijn op.

Is het zo duidelijk? :roll:
Ik kom er toch niet helemaal uit. ;)
Ik heb een oudere Sim en al zijn levens dromen heeft ie gehaald die haalbaar zijn. Maar nog niet klaar voor het hiernamaals ( rondje is nog niet helemaal rood zeg maar ) . Kan je hem dan nog naar het hiernamaals sturen of niet? Zie nu geen uitroepteken....