Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo allemaal, ik wil bij Sims Freeplay buren toevoegen, maar ik krijg niet het icoontje te zien bij de partyboot. Ik heb al wel via mijn telefooninstellingen mijn Facebook 'aan' gezet, maar nog steeds geen resultaat. Wat doe ik verkeerd? Kan iemand mij helpen??? Vast bedankt!

Advertentie

Mara » 31 jul 2016, 11:54 schreef:Hallo allemaal, ik wil bij Sims Freeplay buren toevoegen, maar ik krijg niet het icoontje te zien bij de partyboot. Ik heb al wel via mijn telefooninstellingen mijn Facebook 'aan' gezet, maar nog steeds geen resultaat. Wat doe ik verkeerd? Kan iemand mij helpen??? Vast bedankt!

Hallo Mara,
Is jouw spel verbonden met facebook? Dit kun je checken door het menu te openen en dan op het donkerblauwe bolletje met sleutelgat te tikken.
Mocht je de optie van facebook er niet zien staan, kan het zijn dat je nog te jong bent. (Je hebt ooit eens je leeftijd in moeten voeren, en dit activeert een kinderslot als je onder een bepaalde leeftijd zit)

Buren worden automatisch toegevoegd als je vrienden met iemand bent geworden: stel, jij zou mij toevoegen op facebook als vriend, en ik heb mijn spel verbonden met facebook, dan zal je mij in je burenlijst vinden (en ik jou ook)
Dank je voor je reactie!
Nou, te jong ben ik niet ;) Ik heb dus bij de instellingen van de IPad Facebook geactiveerd en dat staat aan. Als we dan via het sleutelgat in Freeplay verbinding willen maken, gaat dat toch niet. We krijgen de melding dat er geen contact kan worden gemaakt met de server. We hebben het gisteren diverse keren geprobeerd, maar geen succes. Mijn man denkt dat het misschien ligt aan het feit dat het e-mailadres waarmee we inloggen op Facebook niet dezelfde is als waarmee we spelen op de IPad. Geen idee of dat het probleem is. Weet jij dat? Of iemand anders? Ik hoor het graag!
Mara » 01 aug 2016, 10:04 schreef:Dank je voor je reactie!
Nou, te jong ben ik niet ;) Ik heb dus bij de instellingen van de IPad Facebook geactiveerd en dat staat aan. Als we dan via het sleutelgat in Freeplay verbinding willen maken, gaat dat toch niet. We krijgen de melding dat er geen contact kan worden gemaakt met de server. We hebben het gisteren diverse keren geprobeerd, maar geen succes. Mijn man denkt dat het misschien ligt aan het feit dat het e-mailadres waarmee we inloggen op Facebook niet dezelfde is als waarmee we spelen op de IPad. Geen idee of dat het probleem is. Weet jij dat? Of iemand anders? Ik hoor het graag!

Hmmm volgens mij moet het daar niet aan liggen, heb je al eens uitgelogd op facebook? Of het spel opnieuw geïnstalleerd (wel je spel opslaan op de cloud voordat je dat doet! -verbind het met je icloud-)
Ik heb net hetzelfde probleem, hebben jullie al een oplossing gevonden ?
Ik heb zowel de Facebook-app als de app van Sims Freeplay verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Ik zie nog steeds geen icoontje van Facebook om mij aan te melden ?
Is er iemand die mij kan helpen ?

Alvast bedankt
Lise schreef:Ik heb net hetzelfde probleem, hebben jullie al een oplossing gevonden ?
Ik heb zowel de Facebook-app als de app van Sims Freeplay verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Ik zie nog steeds geen icoontje van Facebook om mij aan te melden ?
Is er iemand die mij kan helpen ?

Alvast bedankt
adriennn » 03 aug 2016, 20:21 schreef:
Mara » 01 aug 2016, 10:04 schreef:Dank je voor je reactie!
Nou, te jong ben ik niet ;) Ik heb dus bij de instellingen van de IPad Facebook geactiveerd en dat staat aan. Als we dan via het sleutelgat in Freeplay verbinding willen maken, gaat dat toch niet. We krijgen de melding dat er geen contact kan worden gemaakt met de server. We hebben het gisteren diverse keren geprobeerd, maar geen succes. Mijn man denkt dat het misschien ligt aan het feit dat het e-mailadres waarmee we inloggen op Facebook niet dezelfde is als waarmee we spelen op de IPad. Geen idee of dat het probleem is. Weet jij dat? Of iemand anders? Ik hoor het graag!

Hmmm volgens mij moet het daar niet aan liggen, heb je al eens uitgelogd op facebook? Of het spel opnieuw geïnstalleerd (wel je spel opslaan op de cloud voordat je dat doet! -verbind het met je icloud-)


Ik heb hetzelfde probleem
Hoi,

Het is me niet helemaal duidelijk wat je allemaal wel of niet geprobeerd hebt en wat voor resultaat dat opleverde.
Misschien kun je even dit topic in de gaten houden en aangeven wat er bij jou gebeurt als je de aangegeven stappen uitvoert (en de vragen beantwoorden die daar staan):

viewtopic.php?f=27&p=46006#p46006
Hoi, ik zoek buren! Ik ben een level 55 speler en in het huis dat je als eerste bouwt, kun je bij mij alles vinden voor de sociale taken.

Ik ben alle buren via Game Center/iOS vorig jaar kwijtgeraakt, dus nu probeer ik buren terug te krijgen via Facebook omdat ik de hoop heb opgegeven dat dit ooit weer terugkomt. Je kunt me daar vinden op dit adres: https://www.facebook.com/belle.prinssen.9" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben ook op zoek naar een buur die alles heeft, dus sneeuwpark, brandtrap etc. Dus geef even een berichtje als je dat hebt alsjeblieft. Dank alvast voor volgen!