Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Vandaag heb ik mijn wachtwoord voor Facebook veranderd en kan in sims freeplay niet meer naar een buurdorp en kan mijn spel ook niet meer opslaan.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Advertentie

Het kan zijn dat je spel niet meer met fb is gelinkt...
Zo link je simsfreeplay weer aan facebook
1- Open je spel
2- tik op het optiemenu (die drie stippen)
3- tik rechts op het donkerblauwe bolletje met sleutelgat.
Je komt nu bij `account-beheer` dit is de plek waar je je spel kan verbinden.
4A- Als je nog bent verbonden met fb, tik op afmelden en daarna weer op aanmelden.
4B- Ben je niet verbonden? Tik dan op aanmelden.

Misschien dat het nu wel werkt?
Groetjes xx
chantalle » 31 jul 2016, 07:29 schreef:en als je een account hebt via google play?
kun je dan ook mensen toevoegen (buren)
hoe werkt dat?

Als je spel is gelinkt met google play, zie je alleen je vrienden van google play.
Ik weet helaas niet hoe het werkt met vrienden toevoegen op google play. Maar het is denk ik wel mogelijk :)
Ik heb zelf dat als ik naar menu en dan naar dat sleutel icoon ga, dan zie ik alleen dat ik ben ingelogd met game center ( apple). Dus dan zie ik niet of ik ben aandemeld met facebook of niet. Ik zie eigenlijk helemaal geen facebook, alleen dat ik kan verbinden met game center.
Weet iemand wat ik kan doen om te verzorgen dat ik met facebook kan verbinden?
Meisje schreef:Ik heb zelf dat als ik naar menu en dan naar dat sleutel icoon ga, dan zie ik alleen dat ik ben ingelogd met game center ( apple). Dus dan zie ik niet of ik ben aandemeld met facebook of niet. Ik zie eigenlijk helemaal geen facebook, alleen dat ik kan verbinden met game center.
Weet iemand wat ik kan doen om te verzorgen dat ik met facebook kan verbinden?
Ja dat probleem hoor ik vaker. Ook weet ik nu hoe je het kan oplossen.

1. Sla je spel op in de cloud. Zorg wel dat je geen sim bij je buren zijn voor je het opslaat.
2. Verwijder de app sims freeplay.
3. Installeer de app opnieuw.
4. Download het spel uit de cloud.

Nu zou het moeten werken.
Meisje » 24 apr 2017, 18:48 schreef:Ik heb zelf dat als ik naar menu en dan naar dat sleutel icoon ga, dan zie ik alleen dat ik ben ingelogd met game center ( apple). Dus dan zie ik niet of ik ben aandemeld met facebook of niet. Ik zie eigenlijk helemaal geen facebook, alleen dat ik kan verbinden met game center.
Weet iemand wat ik kan doen om te verzorgen dat ik met facebook kan verbinden?
Als je op de party boot klikt wat zie je daar?
Galdor » 26 apr 2017, 08:41 schreef:
Meisje » 24 apr 2017, 18:48 schreef:Ik heb zelf dat als ik naar menu en dan naar dat sleutel icoon ga, dan zie ik alleen dat ik ben ingelogd met game center ( apple). Dus dan zie ik niet of ik ben aandemeld met facebook of niet. Ik zie eigenlijk helemaal geen facebook, alleen dat ik kan verbinden met game center.
Weet iemand wat ik kan doen om te verzorgen dat ik met facebook kan verbinden?
Als je op de party boot klikt wat zie je daar?
Dan zie ik alleen die standaard stad.
biancasmeets » 26 apr 2017, 06:55 schreef:
Meisje schreef:Ik heb zelf dat als ik naar menu en dan naar dat sleutel icoon ga, dan zie ik alleen dat ik ben ingelogd met game center ( apple). Dus dan zie ik niet of ik ben aandemeld met facebook of niet. Ik zie eigenlijk helemaal geen facebook, alleen dat ik kan verbinden met game center.
Weet iemand wat ik kan doen om te verzorgen dat ik met facebook kan verbinden?
Ja dat probleem hoor ik vaker. Ook weet ik nu hoe je het kan oplossen.

1. Sla je spel op in de cloud. Zorg wel dat je geen sim bij je buren zijn voor je het opslaat.
2. Verwijder de app sims freeplay.
3. Installeer de app opnieuw.
4. Download het spel uit de cloud.

Nu zou het moeten werken.
Jammer genoeg lukt het niet. Ik heb gedaan wat je/u hebt gezegd maar het werkt niet. Heel erg irritant dit.
Meisje » 24 apr 2017, 17:48 schreef:Ik heb zelf dat als ik naar menu en dan naar dat sleutel icoon ga, dan zie ik alleen dat ik ben ingelogd met game center ( apple). Dus dan zie ik niet of ik ben aandemeld met facebook of niet. Ik zie eigenlijk helemaal geen facebook, alleen dat ik kan verbinden met game center.
Weet iemand wat ik kan doen om te verzorgen dat ik met facebook kan verbinden?
Ik ben achter gekomen waarom ik niet kon inloggen op facebook. In het begin toen ik freeplay heb geopend vroegen ze naar mijn leeftijd, ik had 13 ingevuld. Maar ik zag op internet dat er een kinderslot was , want facebook mag niet worden gebreukt door kinderen. Dus ik had freeplay verwijderd en weer gedownload. Ik had vervolgens 18 jaar ingevuld en nu kan ik met facebook verbinden :D