Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik heb de superpeuter missie lopen en de verborgen eenhoorn

Nu is de verborgen eenhoorn afgelopen en dan start het automatisch de missie in't clubhuis op.

de superpeuter missie loopt nog 3 dagen maar ik wil nu beginnen met in't clubhuis
en heb maar een peuter en het maximaal aantal sims.

Nu begrijp ik dat je een sims kunt laten verwijderen zodat er ruimte komt voor een andere peuter (die wieg staat er al)

Als het kan hoe doe ik dat? alvast bedankt.

Advertentie

evert pierik » 11 jul 2016, 15:23 schreef:Ik heb de superpeuter missie lopen en de verborgen eenhoorn

Nu is de verborgen eenhoorn afgelopen en dan start het automatisch de missie in't clubhuis op.

de superpeuter missie loopt nog 3 dagen maar ik wil nu beginnen met in't clubhuis
en heb maar een peuter en het maximaal aantal sims.

Nu begrijp ik dat je een sims kunt laten verwijderen zodat er ruimte komt voor een andere peuter (die wieg staat er al)

Als het kan hoe doe ik dat? alvast bedankt.
Hoe verwijder je een sim

- selecteer de sim, zodat het groene diamantje boven hem/haar staat.
- Tik op de sim
- naast de naam en cirkel met gezicht, zie je een rode cirkel.
- tik op de rode cirkel
- je krijgt nu een melding "Weet je zeker dat je ....sim.... uit de stad wilt laten vertrekken"
- tik op `JA`


Nu is je sim uit je stad, of te wel hij of zij is verwijderd ;)

Succes met je missies!!
evert pierik » 11 jul 2016, 17:49 schreef:Je wordt heel hartelijk bedankt. nu kan ik weer verder.
Graag gedaan, veel plezier verder :D
Ik heb een sim aan het werk bij het politiebureau. Nu staat er dat hij klaar is met de opdracht maar ik kan helemaal niks met de sim ( er blijft een groen balkje boven z’n hoofd staan). Hij staat in de weg dus kan verder ook niets doen. Als ik ergens anders op klik dan zegt die he wacht eens even je kan een sim die bezig is niet iets anders laten doen. Ik hoop dat het zo duidelijk is. Wie weet hoe ik dit op kan lossen?
Kjk » 12 jul 2016, 20:22 schreef:Ik heb een sim aan het werk bij het politiebureau. Nu staat er dat hij klaar is met de opdracht maar ik kan helemaal niks met de sim ( er blijft een groen balkje boven z’n hoofd staan). Hij staat in de weg dus kan verder ook niets doen. Als ik ergens anders op klik dan zegt die he wacht eens even je kan een sim die bezig is niet iets anders laten doen. Ik hoop dat het zo duidelijk is. Wie weet hoe ik dit op kan lossen?
bij mij hielp het om een tweede sim in te zetten, mijn eerste politie sim zat vast bij de sportplek. hij bleef maar zwaaien en zwaaien haha. ik heb toen mijn tweede sim een klant laten helpen die ook de optie had bij de sportplek. vervolgens liep de vastzittende sim weg van de plek (yes! hij was weer vrij!) Misschien werkt dit ook bij jou? :D
adriennn » 12 jul 2016, 21:51 schreef:
Kjk » 12 jul 2016, 20:22 schreef:Ik heb een sim aan het werk bij het politiebureau. Nu staat er dat hij klaar is met de opdracht maar ik kan helemaal niks met de sim ( er blijft een groen balkje boven z’n hoofd staan). Hij staat in de weg dus kan verder ook niets doen. Als ik ergens anders op klik dan zegt die he wacht eens even je kan een sim die bezig is niet iets anders laten doen. Ik hoop dat het zo duidelijk is. Wie weet hoe ik dit op kan lossen?
bij mij hielp het om een tweede sim in te zetten, mijn eerste politie sim zat vast bij de sportplek. hij bleef maar zwaaien en zwaaien haha. ik heb toen mijn tweede sim een klant laten helpen die ook de optie had bij de sportplek. vervolgens liep de vastzittende sim weg van de plek (yes! hij was weer vrij!) Misschien werkt dit ook bij jou? :D

Ik had net 3 sims op die plek aan het werk. Maar doordat die sim ook nog eens bij het bureau staat kan ik die taken dus niet doen. Hij blijft maar zwaaien inderdaad.
Kan ook die sim niet verwijderen.
Heel frustrerend haha
Soms loop een actie ook wel eens vast bij het politiebureau. Het is nog een jonge update, er zullen vast nog wel wat bugs in zitten.
Als al het andere niet helpt lukt het soms om de actie alsnog te annuleren. Moetje opnieuw beginnen aan de receptie, maar je kan tenminste weer verder.
Mydwryl » 13 jul 2016, 07:46 schreef:Soms loop een actie ook wel eens vast bij het politiebureau. Het is nog een jonge update, er zullen vast nog wel wat bugs in zitten.
Als al het andere niet helpt lukt het soms om de actie alsnog te annuleren. Moetje opnieuw beginnen aan de receptie, maar je kan tenminste weer verder.

Dat is ook een probleem want ik kan de actie ook niet annuleren.
Dus het is maar afwachten.