Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
T0rn4d0 » 16 jul 2016, 15:50 schreef:
franciinaa » 14 jul 2016, 13:53 schreef:
T0rn4d0 » 14 jul 2016, 10:41 schreef:Ik moet nu 25 handboeien en 25 vingerprints halen maar ik krijg die gewoon niet en elke dag reset dat... :?
Misschien dan een dag voor de handboeien gaan en een dag later voor de vingerprints? Ik zou het anders ook niet weten. Morgen begin ik hieraan, tenminste als m'n sims niet weer vast komen te zitten bij een opdracht...
Maar je kunt toch niet kiezen welke sims je helpt? Er komen er 4 en als geen van allen vingerprints heeft moet je wel eentje kiezen.
Handboeien is gelukt met een vraagteken-sim...

Nieuwe dag 9/25 geholpen en opnieuw nog maar 5/25 vingerprints... Geen idee hoe dit op te lossen.
Nee klopt. Je moet dan inderdaad geluk hebben met zo'n vraagteken sim. Ik heb gisteren m'n vingerafdruk op die manier gehaald.
Ik zit nu op 19/25 handboeien en moet nog 15 sims helpen. Hoop dat ik hem vandaag haal, want heb alweer steeds sims die vast lopen...

Advertentie

Ik zie ook niet hoe ik dit voor elkaar moet gaan krijgen.
Als je met een andere Sim helpt, telt dat ook op bij het totaal. Dan zijn ze klaar na 25 Sims en kan je weer opnieuw beginnen.
Kristitie » 18 jul 2016, 12:48 schreef:Pffff, bij mij lukt het ook niet... Is al de vierde dag dat ik probeer, simpelweg geen handboeien, gisteren 1! Vind het niet leuk meer zo...
Het is mij dan uiteindelijk wel gelukt!
Meteen toen ik de sim naar het werk stuurde kreegie al een persoon met handboeien. De pogingen daarvoor niet. :)
Yuppy73 » 21 jul 2016, 22:18 schreef:Lukt mij ook nog niet, maar we geven niet op"!
Super! Het lukt vast wel!
Momenteel zijn mijn beide sims op level 8 van hun baan, en bezig met de eerste badge. Beiden moeten donuts verzamelen (20stuks) het is fijn dat ze hetzelfde hebben, want zo helpen ze elkaar haha.

Een kleine tip: mocht je merken dat het je niet lukt, je bent bijvoorbeeld bij 20 geholpen sims, annuleer de werkdag en begin opnieuw. Zo heb je eigenlijk meer dan 2 kansen. (Al ben je er dan wel lang mee bezig haha)
Eefie86 » 26 jul 2016, 00:17 schreef:Hoi,

Ik heb nu alle drie de badges behaald en er staat dat ik dan naar een nieuw niveau moet kunnen, maar dat gebeurt niet.
Iemand enig idee hoe dit werkt?


Je moet nu gewoon doorgaan met de Sims te helpen tot de balk vol is , dan ga je weer een niveau omhoog en krijg je weer een opdracht erbij te staan , je moet dan 6000 simdollars verdienen of belangrijk persoon helpen , of 25 vingerafdrukken ..etc. Je moet dan 4 badges halen
Niveau 8 bereikt (met de eerste, de andere morgen)...
Die hondenopdracht duurt 1 uur... Serieus? Dat is toch aardig overdreven lijkt me.
Vanaf nu in ieder geval onhaalbaar om er 25 op 1 dag af te werken. Zelfs met 20% eraf is dat nog 48 minuten...

Tot hier ging het snel en vlot... Maar nu wordt het vermoedelijk moeilijk (onmogelijk zonder LP's?) want die badges moeten ook nog verzameld worden om verder omhoog te kunnen.