Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo mede simmers :)

ik was een beeetje opzoek naar simsfreeplay voor op de laptop, en toen vond ik hier een bericht erover ( http://www.pinguintech.nl/2016/02/24/de ... top-of-pc/ , netjes de stappen uitgevoerd, spel is aan het laden...
maar nu zie ik links boven een klein rood vierkantje staan met een uitroepteken. als ik erop op tik dan zie ik dit bericht (zie foto)
laptop restartte en ik drukte op F1, niks gebeurd er, ik probeer het nog eens, maar nog steeds niet zo'n schermpje. Laptop start weer gewoon normaal op.
Heeft een van jullie dit ookal eens geprobeerd? en werkte het bij jullie wel? of juist niet, wat deed je toen?
Wie, oh wie kan mij helpen?

bericht van het viertkantje
Afbeelding

Advertentie

Als ik de melding zo lees is dit niet nodig om het programma te draaien, maar kan het helpen om de prestaties te verbeteren. Hiervoor moet je instellingen in de BIOS aanpassen. Persoonlijk zou ik niet zo maar dingen aanpassen in de BIOS aangezien wijzigingen hierin van grote invloed kunnen zijn op je systeem. Ik weet niet precies hoe het zit met deze wijziging, maar persoonlijk zou ik het eerst zonder proberen als ik jou was (dus op 'enter the emulator' klikken).

De reden waarom de BIOS niet start als je F1 intoetst bij het opstarten is overigens omdat de knop waarmee je in de BIOS geraakt bij elk moederbord/systeem kan verschillen. Er zijn veelvoorkomende knoppen waarmee de BIOS start, maar je zou dus even moeten opzoeken hoe dat precies bij jouw laptop zit als je in de BIOS wilt komen. Maar zoals ik al zei zou ik persoonlijk niets wijzigen in de BIOS tenzij je zeker bent wat je aan het doen bent.
Nefje » 09 jul 2016, 18:36 schreef:Als ik de melding zo lees is dit niet nodig om het programma te draaien, maar kan het helpen om de prestaties te verbeteren. Hiervoor moet je instellingen in de BIOS aanpassen. Persoonlijk zou ik niet zo maar dingen aanpassen in de BIOS aangezien wijzigingen hierin van grote invloed kunnen zijn op je systeem. Ik weet niet precies hoe het zit met deze wijziging, maar persoonlijk zou ik het eerst zonder proberen als ik jou was (dus op 'enter the emulator' klikken).

De reden waarom de BIOS niet start als je F1 intoetst bij het opstarten is overigens omdat de knop waarmee je in de BIOS geraakt bij elk moederbord/systeem kan verschillen. Er zijn veelvoorkomende knoppen waarmee de BIOS start, maar je zou dus even moeten opzoeken hoe dat precies bij jouw laptop zit als je in de BIOS wilt komen. Maar zoals ik al zei zou ik persoonlijk niets wijzigen in de BIOS tenzij je zeker bent wat je aan het doen bent.

Bedankt voor de info! Dan zal ik mijn BIOS maar laten zoals die is haha.
Nefje » 10 jul 2016, 14:07 schreef:Geen probleem. Hopelijk draait het zo ook goed op je laptop. :)

Opzich wel, het enige wat niet klopt is dat het hek om de kavel heen (evenals de bomen die buiten het kavel zijn) deze zijn namelijk grijs haha. Maar verder werkt alles prima :)