Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
In dit topic kun je veranderingen die je zijn opgevallen in de 2016 Paasupdate kwijt

Nieuwe missie's en evenementen
- Chocolade-eieren (missie)
- Chocolade patisserie hobby (en mogelijke nieuwe bijbehorende ontdekkingsmissie)
- Evenement over de patisserie hobby met de mogelijkheid gingerbread meubilair te ontgrendelen bestaande uit het meubilair van de 2015 Kerstmissie en nieuw meubilair.
- Evenement waarbij je 7 baby onesies kunt verzamelen. Je moet de baby missie en de nanny missie voltooien dus mogelijk met de muzikale expressie hobby.

Nieuwe items
- Oranje retro tafellamp (woonwinkel)
- Pyjama's (kledingkast, onderdeel van de Chocolade-eieren missie)
- Overhemden voor mannelijke senioren
- Blouses voor vrouwelijke senioren
- Baby onsies (van het vermoedelijke muzikale expressie evenement)
- Gingerbread meubilair (pattiserie evenement)

Overige wijzigingen
- Geen nieuwe VIP-niveau's, om VIP-niveau 15 te bereiken moet je ongeveer €2250,- uitgeven
- De trapglitch werkt niet meer
- Als volwassenen en peuters met elkaar praten, buigt de volwassenen zich.
Laatst gewijzigd door frankberg60 op 15 mar 2016, 20:38, 4 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

Annabelle » 15 maart 2016, 16:04 schreef:En de ontworpen huizen zijn weg.. Ik was er net voor aan het sparen :?
Je bedoeld de architectwoningen denk ik? Er zijn inderdaad nieuwe huizen en de oude huizen zijn weg.
frankberg60 » 15 maart 2016, 17:36 schreef:
Annabelle » 15 maart 2016, 16:04 schreef:En de ontworpen huizen zijn weg.. Ik was er net voor aan het sparen :?
Je bedoeld de architectwoningen denk ik? Er zijn inderdaad nieuwe huizen en de oude huizen zijn weg.
Ja dat bedoel ik!
molletje83 » 17 maart 2016, 18:06 schreef:@ nefje Wat is de veranda glitch.

wat mij is op gevallen dat de baby hobby muzikale expressie nog maar 3 uur en 10 minuten duurt.
De muzikale expressie hobby is verkort, omdat er binnenkort een nieuw evenement over komt met als beloning baby onsies.
Annabelle » 15 maart 2016, 22:16 schreef:
frankberg60 » 15 maart 2016, 17:36 schreef:
Ja dat bedoel ik!
het is me op gevallen dat die regelmatig wijzigen.
De architectwoningen wijzigen inderdaad regelmatig dus je moet opschieten als je er 1 of meer wilt hebben. Begin met het bouwen van het huis dat je het liefste wilt hebben. In dit topic kan je tips vinden welke huizen speciale voorwerpen zoals het aquarium hebben: http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... =27&t=1628" onclick="window.open(this.href);return false;

@molletje83 Met de verandaglitch kan je buitenvoorwerpen en levensbollen dupliceren: http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... =27&t=1630" onclick="window.open(this.href);return false;