Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Pingsim » 14 jun 2016, 19:13 schreef:Sinds de nieuwe update met het politiebureau is de veranda glitch eruit gehaald. :(
Hij werkt nog steeds. Ze hebben hem min of meer verbeterd :D

Je doet alles nog steeds zoals je dat altijd deed. Het verschil is echter dat je nu niet een verveelvoudiging op je kavel krijgt (dus je krijgt niet dat meerdere objecten over elkaar heen komen te staan). Het lijkt dus alsof je de objecten niet meer vermenigvuldig.

Echter, in je inventaris nemen je objecten wel toe. Ik had 10 platina bollen en dacht eerst ook dat het niet meer werkte, dus ging ik de cheatopstelling weer weghalen en zag toen dat ik ineens 24 platina bollen had.

Met andere woorden: hij werkt gedeeltelijk nog steeds. De vermenigvuldiging op je kavel hebben ze eruit gehaald, maar de vermenigvuldiging in je inventaris (die er voorheen ook al was) niet. Scheelt een hoop werk nu dus :D
Mracel » 15 jun 2016, 08:48 schreef:
Pingsim » 14 jun 2016, 19:13 schreef:Sinds de nieuwe update met het politiebureau is de veranda glitch eruit gehaald. :(
Hij werkt nog steeds. Ze hebben hem min of meer verbeterd :D

Je doet alles nog steeds zoals je dat altijd deed. Het verschil is echter dat je nu niet een verveelvoudiging op je kavel krijgt (dus je krijgt niet dat meerdere objecten over elkaar heen komen te staan). Het lijkt dus alsof je de objecten niet meer vermenigvuldig.

Echter, in je inventaris nemen je objecten wel toe. Ik had 10 platina bollen en dacht eerst ook dat het niet meer werkte, dus ging ik de cheatopstelling weer weghalen en zag toen dat ik ineens 24 platina bollen had.

Met andere woorden: hij werkt gedeeltelijk nog steeds. De vermenigvuldiging op je kavel hebben ze eruit gehaald, maar de vermenigvuldiging in je inventaris (die er voorheen ook al was) niet. Scheelt een hoop werk nu dus :D

Ah... daarom had het spel van mijn zus opeens 1940 japanse fonteintjes. (Ik beheer voor een klein deel ook haar spel... als het gaat om simleons verdienen haha)
Ik dacht ook dat het weg was, inderdaad. Ook bij de ramen-en-deuren-glitch kreeg ik die schrik toen ik binnen 2 tikjes alle deuren al in mijn inventaris had. En de indoor-furniture-glitch was ook anders in de zin dat de deur/boog niet meer midden in de ruimte komt staan.

Bijzondere veranderingen.
Guusje » 27 jul 2016, 09:12 schreef:Weet iemand of die na deze update nog steeds werkt?

De patio glitch werkt nog steeds :)
adriennn » 27 jul 2016, 11:33 schreef:
Guusje » 27 jul 2016, 09:12 schreef:Weet iemand of die na deze update nog steeds werkt?

De patio glitch werkt nog steeds :)
Dankje:) dan kan ik gewoon updaten anders had ik op mijn platina levensbol gewacht
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14