Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Een lift gaat maar naar één verdieping. Het is zelfs niet mogelijk om de liftschacht te verlengen naar de volgende verdieping als je meerdere liften zou installeren. Neemt dus ook nog eens grandioos veel ruimte in beslag :cry:
Met die ene lift geraak je dus uiteindelijk maar een verdieping verder. De rest zullen de Sims met de benenwagen moeten doen.

Over het vrijspelen van gemiste binnen-de-tijd-beloningen (is hier een fatsoenlijk woord voor?) zoals de liften en roltrappen durf ik niet echt veel met stelligheid te zeggen. In principe zou het een kwestie moeten zijn van kans verkeken is kans verkeken; maar een tijdje terug was het de 'verjaardag' van TSF - volgens de pop-up - en kreeg ik (we?) een beloning die ik eerder had gemist bij wijze van traktatie.
Of dit een jaarlijks terugkerend iets is weet ik niet. Of dat dat de eerste keer is. Of dat er andere keren zijn geweest. Geen idee.
Binnen-de-tijd-beloningen is in ieder geval wel duidelijk, maar het bekt inderdaad niet zo lekker :P Meestal is je kans verkeken als je ze hebt gemist, maar er zijn inderdaad zeer zeldzame uitzonderingen. Maar het is niet zeker of die in de toekomst nog komen en aan 1 bonusbeloning per jaar heb je ook niet zoveel als je er meerdere graag wilt hebben. Ik denk ook persoonlijk dat ze niet van plan zijn om meer herkansingen in te bouwen voor bonussen aangezien ze de laatste tijd echt geld vragen voor de dingen die je hebt gemist.

Dus voorlopig lijken mij de architectwoningen de beste manier om voorwerpen te verzamelen die je hebt gemist.
Volgens mij zit er bij het laatste of eennalaatste (kan het niet checken want ik ben al iets aan het bouwen) een dolfijnen glijbaan en handdoeken uit de online store en een zwembadreiniger
Ik vind het leuk dat dit erbij is gekomen
mijn sims krijgen nu prachtige huizen
ook handig dat er voorwerpen bij zitten die je (misschien ) gemist hebt
ja in de online store was ook een dolfijn zwembad pakket ik heb dat ook ergens gezien
maar soms zie ik geen afbeeldingen van welke architect huizen je kan bouwen
Is dit een bug?

(Er zitten nu ook weleens spa dingen bij deze ronde)
Wat ik wel raar vind is dat je voor 12 miljoen een 5 verdiepingen flat met heel veel spullen kunt kopen en voor 13 miljoen een 1 verdiepinghuis zonderveel spullen.
De verhoudingen kloppen niet of ik snap ze niet.

Is er iemand die weet waar deze verschillen door komen?
Laatst gewijzigd door Doggieman op 05 jun 2016, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.