Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Mischien is dit niet hele nuttige info maar ik ben er laatst achter gekomen dat tienersims een beugel hebben!! Ik kon toen mijn sim op de hangmat lag heel ver inzoomen en toen kwam ik er ineens achter.
Dat is wel grappig om te weten, daar heb ik eigenlijk nooit zo opgelet. :P Ik zal er eens naar kijken als ik weer speel (laatste tijd beetje druk gehad waardoor het erbij ingeschoten is).
hallo ik ben kaatje en ben dus sinds kort verslaafd. :?
heb zelfs een Facebook aangemaakt voor de sims net.
kaatje eigen
buurtjes zijn altijd welkom. gebruik deze alleen voor sims.

heb nog wel een vraag.
wat als ik op vakantieadres geen internet heb en dus 3 weken niet online kan komen.
heeft dat gevolgen voor mijn sims. :shock:

alvast bedankt voor jullie reactie
gaan mijn best doen om alles uit te vinden en hier mensen te kunnen helpen.

groetjes kaatje
Je Sims zullen niet doodgaan, maar hun behoeften kunnen wel erg laag staan dan. Het beste kan je ze voordat je weg gaat laten slapen of een andere interactie laten doen. Dan gaan de behoeften minder snel naar beneden dan dat ze nergens mee bezig zijn.
Mede sims ik heb een probleempje,
tenminste de buren waar ik kom.
ze vliegen allemaal in de brand.ik ben met de missie ovenbrand blussen.
wie weet hoe ik dit kan oplossen. Buurtjes moeten het onderhand wel heel erg warm hebben.

alvast bedankt
kaatje
Hee allemaal! Ik heb even een vraagje! Ik speel de sims op mijn ipad en heb het gekoppeld aan facebook. Nu kan ik niet overal op wifi met mijn ipad en kan dus niet altijd sims spelen! Nu wilde ik het ook graag op mijn telefoon installeren, hebben jullie dit ook al eens gedaan (op 2 devises je sims installeren)? Ik ben namelijk een beetje bang dat ik het spel kwijtraakt, omdat er een error ofzo komt!
Mijn telefoon is wel een samsung en niet apple (waarbij standaard appsynchronisatie is).
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes Tessa :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 16