Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Misschien had je dit forum 'Simsfreeplay thee uurtje' kunnen noemen :P


uhhhhhhhhgrrrrrr ik weet het allemaal niet meer
ik denk er al gelange tijd aan om weer opnieuw te beginnen met het spel, nieuwe sims.. weer een kans om alles van de missies te winnen.... Maar dan denk ik opeens terug aan alles wat ik gebouwd heb, het hele winkelcentrum (lol iets vann hele maand en 3.000.000 gekost om alles te bouwen) en aan die leuke events die net zijn geweest en nu nog bezig zijn *zucht* het is zo moeilijk.
Ik heb al eens geprobeerd om een nieuw spel te beginnen op een ander account (google play enzo) maar dan had ik toch weer zoiets van 'meh, nee, dit is ook saai'. Ik heb een jaar geleden ookal eens mn spel helemaal opnieuw begonnen, en toen had ik het meteen opgeslagen (oopsie) dus ik kon t oude spel niet meer terug halen.
Wat zouden jullie doen? Want opnieuw beginnen heeft zo zn voor en nadelen.
Ik ben momenteel level 41, ik moet nog wel wat ontgrendelen: Eigg zn beetje alles op het mysterieuze eiland (irritante levensbollen >.<) , in simstad zelf: de camping, supermarkt en uhm hoe heet t, dat wedstrijdcentrum dacht ik.
Maar wat ik het meest jammer vind, is dat door de laatste missie (dromen en nalatenschap dacht ik) gaan mijn sims zooooo snel dood, echt niet te geloven snel, binnen 3 weken staat magere heijn al voor de deur en dan is die dromenbalk net niet vol genoeg om dus zn levensbol te krijgen. Dus kortom: Drama drama drama.
Ik ben nu bij de laatste missie, levensdromen. Is het dan eigenlijk helemaal niet zo gunstig om deze missie af te ronden, aangezien ze zo snel dood gaan, zei je?

Ik snap wel dat het zonde is om je spel te verwijderen. Ik heb een tijdje gespeeld en nu pas weer opnieuw begonnen, maar zat sowieso wel langer dan een jaar tussen. Nu vind ik het wel weer erg leuk om te spelen, maar ik denk dat als je opnieuw begint, het toch wel 'hetzelfde' zal gaan?
Ik vind het een moeilijke. Ik ben van het najaar begonnen en ben nu level 44. Ik schiet echter niet zo op met de mainquestline dus ik heb alleen maar volwassenen, baby's en peuters. Geen magere Hein, geen levensbollen, geen verdiepingen...
Als ik de progressie van anderen op het forum zie heb ik het idee dat het allemaal érg traag gaat met dingen vrijspelen bij een relatief nieuw spel. Ik weet niet of je dat moet willen. Ik ben nog niet zo ver dat ik het volledige spel (dus met levenscycli) heb.
Ik ben ook ooit opnieuw begonnen. De reden daarvoor was dat ik het spel toen beter begreep en de eerste keer dat ik het speelde had ik veel tijdbonussen gemist. Door alles opnieuw te starten, heb ik bijna alle tijdbonussen wel gehaald, vooral ook door LP te verzamelen en deze zorgvuldig te gebruiken om te versnellen. Ik heb toen wel zo snel mogelijk alle normale missies gespeeld, om dus wel weer alles te kunnen doen.

Ik heb er geen spijt van gehad. Het is in het begin even wennen dat je niet alles in het spel kunt doen zoals je gewend bent, maar daar staat tegenover dat je weer heel veel missies krijgt en niet hoeft te wachten op een nieuwe update. Je moet je wel realiseren dat je een aatal dingen (definitief) kwijt bent (bonus haarstijlen, bonus kleding, vakantie eiland etc).

Je zal de keuze echt zelf moeten maken.
Mydwryl » 23 feb 2016, 10:39 schreef:geen levensbollen, geen verdiepingen...
Pfff .... dus ook niet valsspelen met die verdiepingsglitch en niet rijk worden met de verkoop van platina levensbollen! Wat zul je het zwaar hebben :lol:
*Evel1en* » 22 feb 2016, 20:51 schreef:Ik ben nu bij de laatste missie, levensdromen. Is het dan eigenlijk helemaal niet zo gunstig om deze missie af te ronden, aangezien ze zo snel dood gaan, zei je?
ligt er aan of je veel met je sims doet, toen ik aan het sparen was voor het winkelcentrum ging het echt snel, maarja was ook wel te verwachten als ze in 24uur 2x moesten planten en 1x werken haha.

Het positieve aan de laatste missie is dat je geen verjaardafstaarten meer hoeft te bakken (serieuze opluchting) en dat babys ook geen LP meer kosten maar simleons, het is wel zo dat hoe meer sims je hebt, hoe duurder ze worden. Ik had laatst een baby toegevoegd voor iets van 44.000 simleons en ik had 18 sims dacht ik.
Het tweede positieve van deze missie: De zingende vis, die is echt tof, mochten jouw sims niet schoon zijn dan laat je ze naar de vis luisteren (30sec) en dan is alles weer 100%!
Maarrrrr als je dus merkt dat je het niet red.... maak de missie dan niet af hahaha (tenzij je heeel graag de kermis, het strand enzo wilt bouwen. dan wel gewoon afmaken)


@Mracel, die haarstylen zijn mij zo dierbaar haha, ik hou sinds een tijdje de sims van mm zus een beetje bij en als er dan zn evenement is dan merk ik dat het super moeilijk is om al 2 of 3 van de 8 dingen te ontgrendelen...
Ben denk ik gewend geraakt aan de luxe -Verwend prinsesje geworden mhoehahah-
Ik denk dat ik eerst nog wat levensbollen ga verzamelen en als ik dat gehad heb dan begin ik opnieuw :D

Evel1en, mydrwrl, mracel, thanks voor de snelle reacties ;)
Mracel » 23 feb 2016, 10:56 schreef:
Mydwryl » 23 feb 2016, 10:39 schreef:geen levensbollen, geen verdiepingen...
Pfff .... dus ook niet valsspelen met die verdiepingsglitch en niet rijk worden met de verkoop van platina levensbollen! Wat zul je het zwaar hebben :lol:
Bittere ellende :lol:
@annabelle
Ik vind van niet, ik heb het een tijdje bij een vriendin geprobeerd en het is zooooo anders.
Ik weet dat Origin zn 2dagen proeftijd heeft op het spel, misschien zou je dat eerst kunnen proberen voordat je het spel koopt. :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16