Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

frankberg60 » 29 maart 2016, 01:47 schreef:
SimsLover6810 » 28 maart 2016, 20:25 schreef:Mensen, hoe kan het dat ik mijn sims soms niet naar het werk kan sturen?
Ze zijn wel lid bij de brandweer, en ze zijn dan ook met niks bezig.
Ik heb 7 sims, 3 kunnen wel naar het werk, maar 2 niet!
Weet iemand hoe dit kan?
Je kan Sims maar een keer per dag naar het werk sturen.

Oh oke bedankt!
Enne, heeft iemand die mijn buur wilt worden via gamecentre misschien een camera?
Jaaa, level 54 bereikt!!
En nog zoovéél te bouwen. Leuk! T enige wat ik minder vindt is dat Sims naar volgende fases gaan. Maar voor de rest . Leuk leuk! Ik speel zonder geld er in te stoppen . Dat is mijn principe en daar wijk ik niet vanaf. Dan heb je de uitdaging of de evenementen en de walktroughs te halen zijn. Tja, soms dus niet. Zoals de huidige. Het chocolatierevenement. Ik heb 4 Sims aan de bak, en nog niet 1 serie ontgrendeld. Das jammer. Op naar niveau 55. Dat zal nog wel ff duren .
Het chocolade evenement is bijna onmogelijk zonder lp

Ze hadden beter kortere interacties moeten geven

Of 14 dagen

Waarom maken ze het zo moeilijk?
Zodat mensen lp gaan kopen?
Wel leuke meubels trouwens :D
Ja, het chocolatierevenement is inderdaad heel lastig en de prijzen zijn niet eens zo bijzonder. Ik hoop dat ze zullen inzien dat het wat te dol wordt en in de toekomst de evenementen weer wat makkelijker maken zodat het spelen leuk blijft.

@SimsLover6810 Als je op zoek bent naar buren dan kan je een oproepje plaatsen in het burentopic: http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... f=27&t=412" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar zijn veel spelers actief die nog buren zoeken.
inspiratie voor huizen?

google afbeeldingen sims freeplay

en anders youtube....zelf vind ik make2 goed...het is niet nederlands maar vrij duidelijk uitgelegd
hopelijk heeft u hier wat aan?
Ik ben mijn bouwneigingen aan het rekken tot ik Koningskelder heb gedaan. Heb huize Dwryl inmiddels al compleet opnieuw ingericht (een keer of 3) om de tijd door te komen, mais bon.
Misschien kan je eens neuzen op Mod The Sims? Je moet het hebben van de 'tiny lots' waarschijnlijk, daar de kavels maar 18x18 (of 18x? voor de oceaankavels), maar misschien brengt het je nog eens iets.
Bouwinspiratie? Een ijshockeystadion!

Als je het beter wilt bekijken, kan je mij via het gamecenter toevoegen

Afbeelding
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16