Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

SeaWitch_Steffie » 14 nov 2016, 11:39 schreef:Morgen komt er een nieuw event. Landelijke Hoeve
En dus ben ik vandaag als een of andere malloot ze veel mogelijk LP alvast bij elkaar aan het koken. Zijn er meer spelers die dat doen?

Afbeelding

1 sim kan ook in het restaurant koken he ;)
Maar dan moet je steeds wisselen tussen kavels, dat kost ook weer allemaal tijd. Je kan niets doen tijdens zo'n laadscherm.

Mijn derde volwassen generatie staat op het punt grootouder te worden (generatie 4 is bijna tiener-af, waarna ze heel snel op mogen gaan schieten met het aanplanten van die 12 Sims die mijn standaard-generatie telt)
Ah ja das waar ;')

en okeej! Als ik het goed heb bijgehouden, heb ik nu mijn derde volwassenen generatie ook ;) Ik heb soms het idee dat ik er best lang over doe xD maar ik heb het spel pas sinds vorig jaar mei geloof ik
@ SeaWitch_Steffie

Ja erg he!
En als je de 1 hebt, moet je al weer sparen voor het volgende.
Vind dat bij het Ziekenhuis en Filmstudio ook wel irritant,duurt lang en je opslag raakt vol! :-(
Elizaa2016 » 08 dec 2016, 15:38 schreef:@ SeaWitch_Steffie

Ja erg he!
En als je de 1 hebt, moet je al weer sparen voor het volgende.
Vind dat bij het Ziekenhuis en Filmstudio ook wel irritant,duurt lang en je opslag raakt vol! :-(
Ik vind het bij de Filmstudio helemaal irritant, want daar gaat het maar met 50 omhoog --' :? :?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16