Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
@kaatje65: Als je bezig bent met "ovenbrand blussen", is het toch juist handig als de boel in brand vliegt? Zonder ovenbrand is het lastig ovenbrand blussen. Kwestie van vervolgens op het brandende fornuis klikken en dan krijg je de interactie 'blussen'.
Sims zijn dapper (of niet zo slim), ze gaan zo'n brandje zonder verdere omhaal te lijf en het lukt ze ook nog eens.
Om maar een Sim-ervaring te noemen die je niet IRL uit moet proberen :lol:

@ TessaG: Ik heb de Sims ook op 2 verschillende apparaten staan en meerderen hier met mij, geloof ik.
Om je spel te synchroniseren moet je handmatig je spel uploaden naar de cloud, via het optiemenu met de de drie puntjes en daar dan het blauwe icoontje met een wolk. Dit doe je op je meest recente spel. In principe is dit een variant van saven.
Vervolgens ga je naar je andere apparaat en daar kan je via hetzelfde menu de laatste gegevens uit de cloud downloaden. Daarmee haal je de meest recente versie van je spel naar dat apparaat.
Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat het voor deze handeling niet echt uitmaakt met welk besturingssysteem je werkt.

Advertentie

Mydwryl » 13 jul 2016, 07:35 schreef:@kaatje65: Als je bezig bent met "ovenbrand blussen", is het toch juist handig als de boel in brand vliegt? Zonder ovenbrand is het lastig ovenbrand blussen. Kwestie van vervolgens op het brandende fornuis klikken en dan krijg je de interactie 'blussen'.
Sims zijn dapper (of niet zo slim), ze gaan zo'n brandje zonder verdere omhaal te lijf en het lukt ze ook nog eens.
Om maar een Sim-ervaring te noemen die je niet IRL uit moet proberen :lol:
Hallo Mydrwryl

dank je voor je reactie alleen ik heb het dus gewoon verkeerd gezien.
de sims staan niet in brand ze stinken gewoon volgens een medespeler.
dus hoe het nu eigenlijk in de brand vliegt daar heb ik ook geen idee van.
ben dus een afgekeurde piromaan.
groetjes kaatje
Morgen komt er een nieuw event. Landelijke Hoeve
En dus ben ik vandaag als een of andere malloot ze veel mogelijk LP alvast bij elkaar aan het koken. Zijn er meer spelers die dat doen?

Afbeelding
Goud is heel zeldzaam en zul je weinig krijgen. Daarentegen zijn andere grondstoffen weer heel makkelijk te krijgen door gewoon interacties uit te voeren door je sims en soms krijg je er dan één. Ik heb zelf bij sommige grondstoffen meer dan 100 en bij andere maar 1 of 2. Dit verschilt en je kan daar niks aan doen. Mocht je ze echt willlen hebben moet je lp ervoor betalen. Je kan ook met de simstad markt grondstoffen verdienen door punten te verzamelen. Je krijgt als 2e prijs 10 verschillende grondstoffen en als 4e prijs 15 verschillende grondstoffen.
PS: Dit is niet echt een vraag voor het kletstopic.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 16