Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Wauw Mracel, echt tof gemaakt zeg! Stuur jij trouwens ook wel eens huizen in? Je kan echt goed bouwen en inrichten, dus ik zou het wel leuk vinden als ze een van je huizen zouden kiezen om uit te lichten.
@Annet: het is geen bestaand huis. De doeltjes heb ik uit een architectwoning, maar die is ook niet meer beschikbaar

@nefje: ik stuur zo af en toe iets in. Maar tot nu toe zonder succes.
Mracel » 09 apr 2016, 20:44 schreef:@Annet: het is geen bestaand huis. De doeltjes heb ik uit een architectwoning, maar die is ook niet meer beschikbaar

@nefje: ik stuur zo af en toe iets in. Maar tot nu toe zonder succes.


Ahw..jammer....maar heb nu een sim aan het hockeyen gezet , miss kan je het dan ook wel winnen als je doorgaat , want soms kan je dingen bij iets winnen wat je niet weet , met ballet en karate is dat ook , dat is dan wel geen hobby , maar ik heb wel diploma's om op te hangen en bekers gekregen , als ze op hogere niveaus komen
Dit is de laatste woning die ik heb ingestuurd. Het is een openbaar park met daaronder een woning en een keldertuin.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laat het ff weten als jullie hem bij de architecten woningen ontdekken ;)
Mracel » 11 apr 2016, 07:13 schreef:Dit is de laatste woning die ik heb ingestuurd. Het is een openbaar park met daaronder een woning en een keldertuin.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laat het ff weten als jullie hem bij de architecten woningen ontdekken ;)
Ik vind het echt helemaal geweldig!!!! Heel origineel! Ik kan me toch niet voorstellen dat deze niet bij de architecten woningen komt! :D
@Mracel Echt tof gemaakt en ingericht dat park. Ik ben benieuwd wanneer we een van je creaties mogen bewonderen bij de architectwoningen. Ik zal het in ieder geval in de gaten houden, want ik ben fan van je huizen! :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 16