Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Afbeelding

ik kwam op een idee nadat het kerst evenement met de boeren hoeve is afgelopen en ik wou het voorleggen bij The sims freeplay.. maar ik vroeg me af of meerdere mensen het een leuk idee zouden vinden

het idee: boerderij dieren voor de sims.. een live evenement ofzo.. met spullen of dieren om een boerderij te maken..op de hoeve lopen kippen, de missie met de middelbare school ( downtown.. leraars lieveling dacht ik) geeft biggetjes.. maar het lijkt mij zo leuk om een boerderij met koeien, schapen enzo.. ( dat de sims dan koeien kunnen melken, kaas maken, schapen scheren ect)

is dit leuk om als idee door te geven aan The Sims freeplay?
Zeker een leuk idee!

Je kan het sowieso doorgeven via de Facebookpagina van The Sims Freeplay, daar worden regelmatig ideeën en voorkeuren aangegeven. Als een idee daar vaker door verschillende spelers geopperd wordt, vergroot dat ook meteen de kans dat Firemonkeys daar iets mee doet.
Dat lijkt me wel iets voor een carriere plek zoals het ziekenhuis, politieburo en filmstudio. Zeker met dingen als melken en kaas maken scheren en wol spinnen.

Je ziet wel eens de vragen over een dierenpark of een kinderboerderij en meer diersoorten in het algemeen.

Dit klinkt als een aanvulling die leuk is aan de andere kant lijken die carriere plekken oneindig lang te duren, maar dat houd je wel bezig.
chantalle » 17 feb 2019, 19:47 schreef:ik zag dat we in deze update ook de winter wonderland missie krijgen.. iets met een ijskoningin en sneeuwmannetjes

https://www.youtube.com/watch?v=dNj6MGWR84w&t=8s" onclick="window.open(this.href);return false;

doet me denken aan Frozen. hihi :lol:

is dit nieuw?
Nee is al eerder geweest.

https://thegirlwhogames.blog/2019/01/27 ... nal-quest/" onclick="window.open(this.href);return false;
ik keek via het vergrootglas om te kijken naar de hoofdprijs van het grootse garage evenement wat nu bezig is
(familie garage huis)
en ik zag een peuterbedje met strikjes en stippen en een paddenstoelen theeservies met een beertje in een elfjeskostuum
op de 2de verdieping naast de kleine badkamer.zonder bad. achter het kingsize bed (kon geen foto maken omdat ik nog lang niet zover ben)

het zijn geen prijzen van het grootse garage evenement.. ze staan tot nu toe alleen in het huis wat je kunt winnen

zijn deze 2 dingen nieuw?
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 16