Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ahh bedankt voor de aanvulling, Galdor.
Dit wist ik niet, heb zelf nog steeds de puppymissie niet gedaan.

Een van mijn buren had ca. 10 dieren op één perceel, maar ik meen dat dat een "cheat" is/was.
Nadeel is dat de stadswaarde heel laag bleef en naar ik me herinner geen ondersteuning meer door Firemonkeys geboden wordt (vandaar dat ik dit ook niet aanbeveel). Ik weet ook niet of dit nog steeds mogelijk is.

Doordat ik meer dan 100 buren heb, is deze buur mede door de lage stadswaarde,helaas uit mijn lijst verdwenen.

Advertentie

Hey

Kan het zijn dat naast de gebouwen die je kunt bouwen, ook voorwerpen duurder beginnen worden naargelang je meer geld hebt? Ik heb momenteel 7.580.610 simdollars en de simpele Jurassic zandbak kost al 20.000, een drankkarretje 400.000 en de luxe zwarte ronde openhaard 1.480.000! Voor deze prijs kan je zelfs een architectenwoning kopen!
Architectenwoningen zijn trouwens inderdaad duurder voor mensen die verder in het spel zitten maar geldt dit ook bij voorwerpen?
Gebouwen worden inderdaad duurder, maar bij voorwerpen is me dit nooit opgevallen.

De voorwerpen die je noemt, kan ik zelf niet kopen dus kan niet nagaan of de prijzen bij mij even hoog zijn, maar van enkele voorwerpen die ik kan kopen weet ik wel zeker dat na een jaar de prijs nog precies hetzelfde is, hoewel mijn stadswaarde inmiddels wel hoger geworden is.
Als bij jou de weermachine (elektronica) ook 70.000 kost (mijn stadswaarde is ca. 40.000.000), zullen de prijzen van voorwerpen waarschijnlijk bij iedereen hetzelfde zijn.

Maar het kan natuurlijk wel zo zijn, dat de spelmakers af en toe bij een nieuwe update de prijzen van sommige voorwerpen wijzigen. Ik heb daar nooit zo op gelet.
Ja bij mij ook sinds de vorige update, maar met dat verschil dat het bij mij permanent bevriest (of ik heb niet genoeg geduld en start het spel dan alweer opnieuw). Steeds bij het eerste beeld al dat bij het opstarten verschijnt.

Overigens heb ik er ook last van dat één van de reclameboodschappen een zwart scherm geeft. Ook dan kan ik niet anders dan het spel opnieuw starten.
Sim Plist » 10 maart 2020, 18:38 schreef:Ja bij mij ook sinds de vorige update, maar met dat verschil dat het bij mij permanent bevriest (of ik heb niet genoeg geduld en start het spel dan alweer opnieuw). Steeds bij het eerste beeld al dat bij het opstarten verschijnt.

Overigens heb ik er ook last van dat één van de reclameboodschappen een zwart scherm geeft. Ook dan kan ik niet anders dan het spel opnieuw starten.
Ok,ligt aan het spel dus. Irritant.

Dat van de reclameboodschappen moet ik ff checken, gebruik ik niet. Die filmpjes waar je punten of zo voor krijgt?

Edit: Inderdaad een zwar scherm, maar als ik erop klik om te kijken werkt het wel.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16