Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

chantalle » 19 maart 2019, 18:03 schreef:ik ga een speeltuin bouwen in sims freeplay.
zouden jullie het leuk vinden als ik daar een foto van plaats in het screenshot topic wanneer de speeltuin af is?
Ja, foto's zijn altijd leuk om te zien!

Succes met bouwen!
Elizaa2016 » 19 maart 2019, 20:36 schreef:
chantalle » 19 maart 2019, 18:03 schreef:ik ga een speeltuin bouwen in sims freeplay.
zouden jullie het leuk vinden als ik daar een foto van plaats in het screenshot topic wanneer de speeltuin af is?
Ja, foto's zijn altijd leuk om te zien!

Succes met bouwen!
dank je wel
ik ga foto,s plaatsen als het af is :D
er zijn weer spammers bezig :o

ik heb een heel mooi peperkoekhuis gemaakt.. met de meubels van het chocolade evenement
zal ik daar een foto van plaatsen in het screenshot topic?
de speeltuin wordt uitgesteld..krijg het erg druk met trouwbellen en de missie met de boomhut
(die ga ik ook gebruiken in mijn speeltuin)
Ik heb wel eens wat gekocht de zwembad schoonmaker scheelt een hoop tijd. Voor de rest vind ik het ook allemaal te duur.
Afbeelding
Vind deze ook wel leuk niet zo oud bollig voor de senioren hoop eigenlijk dat zo iets een via een missie kan winnen.
ik hoop dat ze ook ooit nieuwe kapsels ( lang haar, krullen, afro)
voor tieners, jonge sims en peuters gaan maken

ja ik koop soms wat in de online store met een google play kaart.. en met toestemming van mijn ouders
Ja die senioren kapsels zijn leuk, inderdaad niet zo oud bollig!
Voor de tieners zou ik ook wel eens andere kapsels willen, hebben nu niet zo veel keus.

De zwembad schoonmaker heb ik ook, heel handig! En fijn dat als je hem eenmaal koopt, je hem daarna met Sim dollars kan kopen.
Hier ook de schoonmakert in het begin deed ik wel eens meubels maar nu al dik een jaar geen echt geld meer besteed niet dat ik het spel niet wil,steunen maar uiteindelijk zijn het maar wat pixels. Ik ben ook niet meer zo fanatiek met huizen bouwen of verbouwen.
Galdor » 22 mei 2019, 01:03 schreef:Hier ook de schoonmakert in het begin deed ik wel eens meubels maar nu al dik een jaar geen echt geld meer besteed niet dat ik het spel niet wil,steunen maar uiteindelijk zijn het maar wat pixels. Ik ben ook niet meer zo fanatiek met huizen bouwen of verbouwen.
Ja ik ben ook niet zo meer van het bouwen en verbouwen. Blijf toch hangen op level 55. ;)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16