Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Alanahulp » 13 jan 2016, 20:21 schreef:Hallo,
Ik heb een 2de verdieping gebouwd maar ik kan geen trap plaatsen hoe Moet dat?
Je moet benden een kamer met genoeg ruimte hebben en je moet op de verdieping een kamer maken met genoeg ruimte voor een trap.
frankberg60 » 13 jan 2016, 19:38 schreef:
Alanahulp » 13 jan 2016, 20:21 schreef:Hallo,
Ik heb een 2de verdieping gebouwd maar ik kan geen trap plaatsen hoe Moet dat?
Je moet benden een kamer met genoeg ruimte hebben en je moet op de verdieping een kamer maken met genoeg ruimte voor een trap.
Heel erg bedankt!:)
Hoe groot moet je kamer dan zij? Graag in hokjes opgeven. Ik kan nl ook geen trap plaatsen. Mijn kamer is 18 x 5 hokjes. Wie kan mij helpen? Heb wel al een verdieping, maar ja zou handig zijn als ik dan via de trap naar boven kan.
FleurV » 22 mei 2017, 08:09 schreef:Hoe groot moet je kamer dan zij? Graag in hokjes opgeven. Ik kan nl ook geen trap plaatsen. Mijn kamer is 18 x 5 hokjes. Wie kan mij helpen? Heb wel al een verdieping, maar ja zou handig zijn als ik dan via de trap naar boven kan.
Hoi, heeft jou verdieping wel een vloer? Anders kan je nooit een trap plaatsen.
Dus behalve de etage maken, waarvan je weet hoe het werkt, zul je ook een kamer moeten maken, of een veranda/balkon een ruimte van 5 x 1 is afhankelijk van de trap al genoeg.
Op de beneden verdieping mag uiteraard niks in de weg staan of hangen.
Afbeelding
Tille2007 schreef:Hallo ik kan geen 2de verdieping maken hoe doe ik dat?
Tille2007 » 05 mei 2020, 19:53 schreef:Hallo ik kan geen 2de verdieping maken hoe doe ik dat?

Je moet eerst de missie ‘verbouwingen voor meerdere verdiepingen hebben afgerond. Als je dit hebt gedaan moet je een verdieping maken en dan kun je de kamers indelen. Nadat je de kamers hebt ingedeeld kun je ene trap plaatsen.